سلام پسر خوب، اگه دوستش داری ازش فاصله بگیر. شما مشکلات دیگه ای داری که منتظر بهانه بودی تا بهم بریزی. بدرد ایشون نمیخوری. آینده این دختر رو با مشکلات روانی که داری خراب نکن. یا اینکه جدی برو پیش روانشناس، روانپزشکی چیزی خودت رو درست کن. شما فقط همین مشکلت نیست. آینده این دختر بیچاره رو خراب نکن.









علاقه مندی ها (Bookmarks)