دوست عزیز
زندگی رو به خودت تنگ نکن.
نمیدونم چرا ما آدما مدتها حسرت چیزی رو میخوریم و به درگاه خدا التماس می کنیم
بعدش درست موقعی که خدا پاسخ دعاهای ما را میخواد به بهترین نحو ممکن بده
یهو ناشکر میشیم و خوشی میزنه زیر دلمون؟!
برادر عزیزم چیزی نشده که حتی با خدا درگیر شدی!
شما با این افکار اگه با اون طفل معصوم ازدواج کنی بد بختش میکنی.
حالا این دفعه چند سال باید بخاطر شما گریه کنه؟
محض رضای خدا قدر موقعیت خودت رو بدون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)