واااا!!!!!! چطوره بساط حشیش و شیشه و .... بیان پهن کنند خونتون و شما بگید نمیخوام کسی ازم برنجه چه حرفیه شما میزنی!!!!اول از همه واسه خودش ضرر داره میتونی به خودشم بگی بعدشم شما اونجا عذاب بکشی که چی!!چون ازت میرنجه!خو برنجه
تشکرشده 34 در 11 پست
واااا!!!!!! چطوره بساط حشیش و شیشه و .... بیان پهن کنند خونتون و شما بگید نمیخوام کسی ازم برنجه چه حرفیه شما میزنی!!!!اول از همه واسه خودش ضرر داره میتونی به خودشم بگی بعدشم شما اونجا عذاب بکشی که چی!!چون ازت میرنجه!خو برنجه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)