به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    تاپیک زیر را ببینید
    http://www.hamdardi.net/thread-15051.html


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  2. 2 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    Energy (دوشنبه 12 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 11 خرداد 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سلام.
    گفتین طراحی وب می کنید،
    اینطوریه که یه ایده به ذهنتون میرسه و با اراده راسخ شروع به انجامش میکنین و تا وسطاش میرید بعد یه ایده دیگه به ذهنتون میرسه و اونو ادامه میدید و... در نهایت چندین کار نصفه دارید و پروژه ای که زمان زیادی به تحویلش نمونده؟

  4. 2 کاربر از پست مفید mahasty تشکرکرده اند .

    Energy (دوشنبه 12 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 11 خرداد 93)

  5. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    شاید کاری رو شروع می کنی که زیادم برات مهم نیست. یعنی از اولش هم برات مهم نیست که کار به پایان برسه. یعنی کاری رو شروع می کنی که برات بی ارزشه. واسه همین براش وقت نمی ذاری.

    ممکنه یه جورایی به طور فلسفی برات تعریف شده که کار پایان نباید داشته باشه :) توضیحش رو نمی تونم بدم سخته ولی من خودم یه جورایی اینطوری بودم و هستم. البته وقتی ادم بدونه دیگه کنترلش می کنه تا حدی.

    هدف هات (نتایج کار هات) رو در نظر بگیر. اینکه هر کارت قراره به کجا برسه . بعدش هم یه برنامه ای روزانه داشته باش برای اینکه به اون نتیجه برسی. بعد از اونم شروع کن جدی کار کن. کار کن تا تموم شه. اگه حین کار ایده های جدیدی به ذهنت می رسه عیبی نداره. توی یه دفتر اونا رو کامل بنویس. بعد که این کارت تموم شد تو برو از توی اون دفتر ایده هات بهترین ایده اتو انتخاب کن هدف گذاری کن ببین به چه نتیجه ای میخوای از انجامش برسی و اون کار به کجا قراره برسه بعد برنامه روزانه بعد انجام کار تا پایان. بازم اگه حین کار کردنت ایده جدید به ذهنت رسید عالیه. م ینویسیش توی دفتر ایده هات وقتی به ذهنت می رسه. بعد دفترو می ذاری کنار برمی گردی همون کاری که مشغولشی ادامه می دی تا پایان.
    اگه مشکل پایان ندادن به کارات این حالتای پرش ذهنیت باشه وسط کار و بعدش هم می خوای به ایده های جدیدت برسی و کار قبلیتو ول می کنی اینطوری مشکلت حل میشه. تازه کلی ایده هم خلاصه نوشته شده خواهی داشت که بلافاصله بعد از اتمام یکی یه اون یکی می پردازی.

    شاید هم همون کمال گرایی باشه. بخون اون لبنکو که صالحه گذاشته و سرچ کن.

    روی اعتماد به نفست هم کار کن.

    منافعی رو که از انجام هر کاری عایدت می شه چه پولی چه روحی برای خودت یه محکی بزن همون اول. ممکنه واقعا منفعتی از انجام کار برات حاصل نمیشه که این حس پایان ندادن رو داری. خود به خود حس می کنی که نمی خوای پایان بدی بدون اینکه بدونی.

    نسخه ای برای تنبل ها بود که میشل گذاشته بود اونم برات پیدا کنم می ذارم.

    یه چیز دیگه اینکه ممکنه یه کم حالتای کسلی داشته باشی. شکل خفیف افسردگی. یا حتی افسردکی. اکه روی همه زندگیت اینطوری هستی و تازه است یه مقدار روی این موضوع هم حواست باشه. باید تغذیه خوب مولتی ویتامین کامل ورزش سالم تفریح سالم داشته باشی. فکرتو اعصابتو بیخودی خورد نکنی. کلا به سلامت و ارامش جسمی و روحی خودت رسیدگی کنی. یه تاپیک هم هست که بهار زندگی راجع به ذهن سطحی داشت اونم برات می ذارم.

    اگه هم محیط کارت اتاقت کامپیوترت اینا به هم ریخته و نامرتبه اونا رو مزتب کن. یه نظم بده. ممکنه اکه نامرتب هستن این حالتش روی ذهنت اثر بذاره

    ببین من فقط می تونم حالتای مختلفی که به نطرم میادو بگم معمولا. اما این مهارت و هنوز ندارم که دقیق بیام مشکل هر کسی رو بگم :) اینا رو می تونستم حدس بزنم. ببین کدوماش ممکنه به دردت بخوره.

    اون دو تا تاپیک



    http://www.hamdardi.net/thread-26620.html


    http://www.hamdardi.net/thread-28267.html

    موفق باشی.

    - - - Updated - - -

    یه سوال دیگه. اینکه پر انرژی هستی و از بس انرژیت زیاده نمی تونی کارت رو تموم کنی یا اینکه کسل می شی و بی حوصله و حال تموم کردنشو نداری یا هیچکدوم؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    Energy (دوشنبه 12 خرداد 93)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 اسفند 93 [ 09:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-20
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    663
    سطح
    13
    Points: 663, Level: 13
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahasty نمایش پست ها
    سلام.
    گفتین طراحی وب می کنید،
    اینطوریه که یه ایده به ذهنتون میرسه و با اراده راسخ شروع به انجامش میکنین و تا وسطاش میرید بعد یه ایده دیگه به ذهنتون میرسه و اونو ادامه میدید و... در نهایت چندین کار نصفه دارید و پروژه ای که زمان زیادی به تحویلش نمونده؟
    با سلام و تشکر از حضورتون
    بله دقیقا به همین صورته.

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 اسفند 93 [ 09:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-20
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    663
    سطح
    13
    Points: 663, Level: 13
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    شاید کاری رو شروع می کنی که زیادم برات مهم نیست. یعنی از اولش هم برات مهم نیست که کار به پایان برسه. یعنی کاری رو شروع می کنی که برات بی ارزشه. واسه همین براش وقت نمی ذاری.

    ممکنه یه جورایی به طور فلسفی برات تعریف شده که کار پایان نباید داشته باشه :) توضیحش رو نمی تونم بدم سخته ولی من خودم یه جورایی اینطوری بودم و هستم. البته وقتی ادم بدونه دیگه کنترلش می کنه تا حدی.

    هدف هات (نتایج کار هات) رو در نظر بگیر. اینکه هر کارت قراره به کجا برسه . بعدش هم یه برنامه ای روزانه داشته باش برای اینکه به اون نتیجه برسی. بعد از اونم شروع کن جدی کار کن. کار کن تا تموم شه. اگه حین کار ایده های جدیدی به ذهنت می رسه عیبی نداره. توی یه دفتر اونا رو کامل بنویس. بعد که این کارت تموم شد تو برو از توی اون دفتر ایده هات بهترین ایده اتو انتخاب کن هدف گذاری کن ببین به چه نتیجه ای میخوای از انجامش برسی و اون کار به کجا قراره برسه بعد برنامه روزانه بعد انجام کار تا پایان. بازم اگه حین کار کردنت ایده جدید به ذهنت رسید عالیه. م ینویسیش توی دفتر ایده هات وقتی به ذهنت می رسه. بعد دفترو می ذاری کنار برمی گردی همون کاری که مشغولشی ادامه می دی تا پایان.
    اگه مشکل پایان ندادن به کارات این حالتای پرش ذهنیت باشه وسط کار و بعدش هم می خوای به ایده های جدیدت برسی و کار قبلیتو ول می کنی اینطوری مشکلت حل میشه. تازه کلی ایده هم خلاصه نوشته شده خواهی داشت که بلافاصله بعد از اتمام یکی یه اون یکی می پردازی.

    شاید هم همون کمال گرایی باشه. بخون اون لبنکو که صالحه گذاشته و سرچ کن.

    روی اعتماد به نفست هم کار کن.

    منافعی رو که از انجام هر کاری عایدت می شه چه پولی چه روحی برای خودت یه محکی بزن همون اول. ممکنه واقعا منفعتی از انجام کار برات حاصل نمیشه که این حس پایان ندادن رو داری. خود به خود حس می کنی که نمی خوای پایان بدی بدون اینکه بدونی.

    نسخه ای برای تنبل ها بود که میشل گذاشته بود اونم برات پیدا کنم می ذارم.

    یه چیز دیگه اینکه ممکنه یه کم حالتای کسلی داشته باشی. شکل خفیف افسردگی. یا حتی افسردکی. اکه روی همه زندگیت اینطوری هستی و تازه است یه مقدار روی این موضوع هم حواست باشه. باید تغذیه خوب مولتی ویتامین کامل ورزش سالم تفریح سالم داشته باشی. فکرتو اعصابتو بیخودی خورد نکنی. کلا به سلامت و ارامش جسمی و روحی خودت رسیدگی کنی. یه تاپیک هم هست که بهار زندگی راجع به ذهن سطحی داشت اونم برات می ذارم.

    اگه هم محیط کارت اتاقت کامپیوترت اینا به هم ریخته و نامرتبه اونا رو مزتب کن. یه نظم بده. ممکنه اکه نامرتب هستن این حالتش روی ذهنت اثر بذاره

    ببین من فقط می تونم حالتای مختلفی که به نطرم میادو بگم معمولا. اما این مهارت و هنوز ندارم که دقیق بیام مشکل هر کسی رو بگم :) اینا رو می تونستم حدس بزنم. ببین کدوماش ممکنه به دردت بخوره.

    اون دو تا تاپیک



    http://www.hamdardi.net/thread-26620.html


    http://www.hamdardi.net/thread-28267.html

    موفق باشی.

    - - - Updated - - -

    یه سوال دیگه. اینکه پر انرژی هستی و از بس انرژیت زیاده نمی تونی کارت رو تموم کنی یا اینکه کسل می شی و بی حوصله و حال تموم کردنشو نداری یا هیچکدوم؟
    اتفاقا قبل از این همه ایدهامو و هدف های که میخوام از طریق اون ایده ها دنبال کنم یادداشت میکنم

    من در مورد کمال گرایی سرچ کردم و فکر میکنم مشکل من به همین دلیل هست چون اکثر ویژگی اونها را دارم

    در مورد تاپیک های هم که لینک دادین دارم مطالعه میکنم

    مخصوصا اون تاپیک ذهن سطح منتقد درونی خیلی جالب بود و تمریناتش رو از امروز شروع کردم

    ممنون از وقتی که گذاشتین

  9. کاربر روبرو از پست مفید Energy تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 12 خرداد 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.