
نوشته اصلی توسط
شیدا.
شی عزیز،
می شه این تاپیک را که اتفاقا ظرفیتش هم تمام شده ببندی
و یه تاپیک جدید بزنی با موضوع جدیدت؟
خلاصه بگی چی شده و برنامه جدیدت چیه.
منم همون حس را به عکس العملها داشتم که خودت داشتی.
گفتم چند ماه هست این دختر داره می گه همسرم توهین می کنه، تحقیر می کنه، محبت نمی کنه، شکنجه روانی می ده و ...........
چیزایی که شاید آقایون درک نمی کنند ولی واقعا برای یک زن عذاب آوره
همه با نرمی از کنارش رد شدن
همین که گفتی چند میلیون پول مشترک داشتیم که بدون نظر من براش تصمیم گرفته
همه صداشون رفت بالا !!!
نمی گم این موضوع بی اهمیت بوده،
اما اهمیتش کمتر از بی توجهی های دیگه همسر شی به شی نیست.
اگه تونستی یه تاپیک جدید بزن.
بانو شیدا قرار نشد کم لطفی کنید والا من قبلا هم گفتم به بانو she راهی که داره میره سخته نظر شخصیمو بیان نکردم در مورد رفتارهای شوهرشان چون بر طبق اصول مثبت اندیشی و تشویق مراجع نبودش وگرنه واقعا دارم میگم ایشون کارشون خیلی خوبه اشتباه داشتن ولی واقعا دارن همه تلاششان را انجام میدهند.
هرچقدر هم تلاش کنم نمیتوانم بعنوان یه مرد شوهر ایشون را درک کنم واقعا خیلی تلاش کردم خیلی زیاد ولی نتوانستم بفهم توی فکر شوهر ایشون چی میگذره.نمیتونم اصلا درک کنم چنین رابطه ای را برام واقعا سخته ولی وقتی بانو بالهای صداقت را میبینم بانو فرشته مهربان بانو maryam123 خیلی مذهبی بودن ولی راهنمایی هایی که میدادند را خیلی دوس داشتم هرجا هست خدا حفظش کنه با این بانوان در تالار همدردی آشنا شدم یاد گرفتم اگه واقعا بخهوای و تلاشتو کنی و مسیر درست را هم طی کنی موفق میشی البته موفقیت از دیدگاهی که به زندگی و مخصوصا زندگی مشترک دارن.
...............................
.....................
..............
خیلی حرف داشتم بزنم ولی ترجیح میدم هیچی نگم فقط آرزو میکنم ایشالله موفق بشید.
تنها تایپیکی که توی تالار همدردی که باعث شده کم بیارم تایپیک بانو she هستش 
در مورد این جمله شما بانو شیدای گرامی
گفتم چند ماه هست این دختر داره می گه همسرم توهین می کنه، تحقیر می کنه، محبت نمی کنه، شکنجه روانی می ده و ...........
چیزایی که شاید آقایون درک نمی کنند ولی واقعا برای یک زن عذاب آوره
حتی به اندازه سرسوزن هم نمیتوانم قبول کنم که بخوام با همسرم اینجوری رفتار کنم یا مردی اینگونه با همسرش رفتار کنه از نظر من یا همسرتو دوسش داریو باید تلاشتو کنی یا نه تمومش کن برین دونفر دنبال زندگی خودتان با خوشی و احترام و حداقلش قبلش تلاشتو کن.
نمیشه همسرتو دوست نداشته باشی نمیشه نوازشش نکنی نمیشه بهش ابراز علاقه نکنی نمیشه در آغوشش نگیری نمیشه بهش احترام نزاری نمیشه نمیشه بهش محبت نکرد نمیشه بهش عشق نداد نمیشه به خانوادش احترام نذاشت و .........
این موارد بالا حق هر زنیه که توی زندگی متاهلیش بچشه منتی هم نیست وظیفه یه مرد هستش که همسرشو خوشحال کنه دوسش داشته باشه
خدارو شکری وقتی زندگی های بعضی کاربرا را در تالار مطالعه میکنم پیش خودم میگم نهایت آرزوی بعضی از بانوانی که مشکلشان را مطرح میکنن تو نظر من یه کار روزمره و پیش و پا افتادست.
لیاقت نه تنها شما بلکه خیلی دیگه از خانومایی که میان توی همدردی بیشتر از اینه که حداقل الان درش قرار دارید خیلی بیشتر ولی جنس ما مردا یکم نافرمه بعضی وقتا واقعا خجالت میکشم از اینکه یه مرد هستم ..............................
حوصله نوشتن ندارم دیگه
نمیخواستم اسپم کنم شرمنده ببخشید
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ویرایش توسط khaleghezey : شنبه 10 خرداد 93 در ساعت 18:58
علاقه مندی ها (Bookmarks)