به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 73
  1. #61
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شی عزیز،

    می شه این تاپیک را که اتفاقا ظرفیتش هم تمام شده ببندی
    و یه تاپیک جدید بزنی با موضوع جدیدت؟
    خلاصه بگی چی شده و برنامه جدیدت چیه.

    منم همون حس را به عکس العملها داشتم که خودت داشتی.
    گفتم چند ماه هست این دختر داره می گه همسرم توهین می کنه، تحقیر می کنه، محبت نمی کنه، شکنجه روانی می ده و ...........
    چیزایی که شاید آقایون درک نمی کنند ولی واقعا برای یک زن عذاب آوره
    همه با نرمی از کنارش رد شدن

    همین که گفتی چند میلیون پول مشترک داشتیم که بدون نظر من براش تصمیم گرفته
    همه صداشون رفت بالا !!!

    نمی گم این موضوع بی اهمیت بوده،
    اما اهمیتش کمتر از بی توجهی های دیگه همسر شی به شی نیست.

    اگه تونستی یه تاپیک جدید بزن.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 10 خرداد 93), meinoush (شنبه 10 خرداد 93), paiize (یکشنبه 11 خرداد 93), sanjab (سه شنبه 20 خرداد 93), she (دوشنبه 12 خرداد 93), کاغذ بی خط (دوشنبه 12 خرداد 93)

  3. #62
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    شی عزیز،

    می شه این تاپیک را که اتفاقا ظرفیتش هم تمام شده ببندی
    و یه تاپیک جدید بزنی با موضوع جدیدت؟
    خلاصه بگی چی شده و برنامه جدیدت چیه.

    منم همون حس را به عکس العملها داشتم که خودت داشتی.
    گفتم چند ماه هست این دختر داره می گه همسرم توهین می کنه، تحقیر می کنه، محبت نمی کنه، شکنجه روانی می ده و ...........
    چیزایی که شاید آقایون درک نمی کنند ولی واقعا برای یک زن عذاب آوره
    همه با نرمی از کنارش رد شدن

    همین که گفتی چند میلیون پول مشترک داشتیم که بدون نظر من براش تصمیم گرفته
    همه صداشون رفت بالا !!!

    نمی گم این موضوع بی اهمیت بوده،
    اما اهمیتش کمتر از بی توجهی های دیگه همسر شی به شی نیست.

    اگه تونستی یه تاپیک جدید بزن.
    بانو شیدا قرار نشد کم لطفی کنید والا من قبلا هم گفتم به بانو she راهی که داره میره سخته نظر شخصیمو بیان نکردم در مورد رفتارهای شوهرشان چون بر طبق اصول مثبت اندیشی و تشویق مراجع نبودش وگرنه واقعا دارم میگم ایشون کارشون خیلی خوبه اشتباه داشتن ولی واقعا دارن همه تلاششان را انجام میدهند.
    هرچقدر هم تلاش کنم نمیتوانم بعنوان یه مرد شوهر ایشون را درک کنم واقعا خیلی تلاش کردم خیلی زیاد ولی نتوانستم بفهم توی فکر شوهر ایشون چی میگذره.نمیتونم اصلا درک کنم چنین رابطه ای را برام واقعا سخته ولی وقتی بانو بالهای صداقت را میبینم بانو فرشته مهربان بانو maryam123 خیلی مذهبی بودن ولی راهنمایی هایی که میدادند را خیلی دوس داشتم هرجا هست خدا حفظش کنه با این بانوان در تالار همدردی آشنا شدم یاد گرفتم اگه واقعا بخهوای و تلاشتو کنی و مسیر درست را هم طی کنی موفق میشی البته موفقیت از دیدگاهی که به زندگی و مخصوصا زندگی مشترک دارن.
    ...............................
    .....................
    ..............

    خیلی حرف داشتم بزنم ولی ترجیح میدم هیچی نگم فقط آرزو میکنم ایشالله موفق بشید.
    تنها تایپیکی که توی تالار همدردی که باعث شده کم بیارم تایپیک بانو she هستش

    در مورد این جمله شما بانو شیدای گرامی

    گفتم چند ماه هست این دختر داره می گه همسرم توهین می کنه، تحقیر می کنه، محبت نمی کنه، شکنجه روانی می ده و ...........
    چیزایی که شاید آقایون درک نمی کنند ولی واقعا برای یک زن عذاب آوره


    حتی به اندازه سرسوزن هم نمیتوانم قبول کنم که بخوام با همسرم اینجوری رفتار کنم یا مردی اینگونه با همسرش رفتار کنه از نظر من یا همسرتو دوسش داریو باید تلاشتو کنی یا نه تمومش کن برین دونفر دنبال زندگی خودتان با خوشی و احترام و حداقلش قبلش تلاشتو کن.
    نمیشه همسرتو دوست نداشته باشی نمیشه نوازشش نکنی نمیشه بهش ابراز علاقه نکنی نمیشه در آغوشش نگیری نمیشه بهش احترام نزاری نمیشه نمیشه بهش محبت نکرد نمیشه بهش عشق نداد نمیشه به خانوادش احترام نذاشت و .........

    این موارد بالا حق هر زنیه که توی زندگی متاهلیش بچشه منتی هم نیست وظیفه یه مرد هستش که همسرشو خوشحال کنه دوسش داشته باشه

    خدارو شکری وقتی زندگی های بعضی کاربرا را در تالار مطالعه میکنم پیش خودم میگم نهایت آرزوی بعضی از بانوانی که مشکلشان را مطرح میکنن تو نظر من یه کار روزمره و پیش و پا افتادست.

    لیاقت نه تنها شما بلکه خیلی دیگه از خانومایی که میان توی همدردی بیشتر از اینه که حداقل الان درش قرار دارید خیلی بیشتر ولی جنس ما مردا یکم نافرمه بعضی وقتا واقعا خجالت میکشم از اینکه یه مرد هستم ..............................

    حوصله نوشتن ندارم دیگه

    نمیخواستم اسپم کنم شرمنده ببخشید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : شنبه 10 خرداد 93 در ساعت 18:58

  4. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    heaven65 (سه شنبه 13 خرداد 93), meinoush (شنبه 10 خرداد 93), paiize (یکشنبه 11 خرداد 93), she (دوشنبه 12 خرداد 93), کاغذ بی خط (شنبه 17 خرداد 93), شیدا. (شنبه 10 خرداد 93)

  5. #63
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    این یه پست اضافیه که می ذارم ولی فکر می کنم لازمه. من فکر می کنم اقای خاله قزی خیلی کار درستی کردین که اون پست اولی رو گذاشتین. من خودم واقعا جراتشو نداشتم که بیام چیزی بنویسم. خیلی وقت بود یه چیزایی رو می خواستم بنویسم اما واقعا نمی دونستم اینکارو بکنم یا نه.
    من با اینکه هنوز این دلایل کافی نیست برای جدا شدن موافقم اصلا نمی گم جداشن یا حتی جدا نشن اما به نظرم نیاز بود از ابعاد دیگه ای هم شی یه کمی بررسی کنه اوضاع رو و این پست ها باعث شد که اینکارو بکنه.
    امیدوارم که ترس شی زود تموم شه و بتونه به خودش مسلط شه.
    شی جان به نظر منم یه تاپیک دیگه بزن.
    موفق باشید همه اتون.

  6. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 10 خرداد 93), paiize (یکشنبه 11 خرداد 93), she (دوشنبه 12 خرداد 93), شیدا. (شنبه 10 خرداد 93)

  7. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    وقتی خودت به حقوق و خواسته های خودت احترام نمی گذاری ، وقتی خودت داوطلبانه باج می دی، چطور انتظار داری یکی دیگه ازت باج نخواد؟؟!! چطور انتظار داری یکی دیگه به خواسته هات انتظار بگذاره؟

  8. 7 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    heaven65 (سه شنبه 13 خرداد 93), khaleghezey (یکشنبه 11 خرداد 93), meinoush (شنبه 10 خرداد 93), paiize (یکشنبه 11 خرداد 93), setayesh92 (یکشنبه 11 خرداد 93), she (دوشنبه 12 خرداد 93), کاغذ بی خط (شنبه 17 خرداد 93)

  9. #65
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام دوستان. تاخیر طولانی من رو ببخشید. باز هم خبر خوبی ندارم. همسرم 6 ملیون وام گرفته با ضمانت مادرم از قرض الحسنه ی یکی از دوستان مادرم. قسط اش رو هم دفعه ی قبل من پرداخت کرده بودم.

    وام دو تا است یعنی 3 ملیونش به اسم منه. 3 تومن به اسم اون. ولی چک رو یکجا میکشن و به شوهرم میدن.

    میخوام وام خودم رو جدا بگیرم و پس انداز کنم!

    احساس بدی دارم از اینکه دوست مادرم قسط های ما رو کمتر میگیره. از اینکه مادرم ضمانت کرده، از اینکه شوهرم میگه هیچ کدوم اینها به تو مربوط نیست.

    تو زنی!!! تو زنی و من مردم!!! دیگه حالم داره از این جمله به هم میخوره.

    شوهرم طلبکار و قهره.

    رفتارهای سوئ استفاده گرانه اش توی تک تک لحظه های زندگیم جاریه. از این که من و برادرم رو یک ساعت توی آفتاب نگه داره تا بره با ماشین پدرم به دوستش سر بزنه و حتی یک کلمه نگه ببخشید!

    ما رو که توی سایه با ماشین پارک کرده بودیم صدا بزنه اون ور میدون تا زیر آفتاب باشیم و خودش بشینه توی ماشین بعد بگه حالا برگردین جای قبل توی سایه!!!!! یعنی حاضر نیست خودش چهار قدم راه بیاد.

    یا وقتی از یه طرف خونه صدام میزنه میگه بیا و حتی از جاش بلند نمیشه بعد میگه حالا برو برام آب بیار! .... توضیح دادن جزئیات مسخره و ریز زندگی سخته.

    حالم ازش بهم میخوره. ولی میدونم این دائمی نیست. دوباره یادم میره دوباره خر میشم...

    - - - Updated - - -

    اون چیزی که اذیتم میکنه الان رفتارهای اون نیست بلکه احساس قربانی بودنه. و بعدش تجربه ی "زندگی مشترکی" که دیگه با هیچ فریبی به خودم نمی تونم امیدش رو بدم.

    هرگز نمی تونم شوهرم رو عوض کنم.

    هرگز این زندگی رو به بهبود نخواهد رفت. من هم دیگه نمیخوام ناجی این زندگی باشم.

    در بهترین حالت شاید بتونم جلوی چندتا کلاه گشاد رو بگیرم که سرم نره و حساب و کتاب مالی برای خودم جدا کنم. همین.

    میخوام این تاپیک رو ببندم. از راهنمایی هاتون ممنونم. یک فایده ی این تاپیک این بود که از این به بعد جلوی سوئ استفاده های مالی شوهرم بایستم. پس انداز قبلیمون نوش جونش.

    - - - Updated - - -

    صبا جان از همه ی حرف های خوبت من به امضات فکر می کنم :

    حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است، بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم. اگر دوباره تاپیکی بزنم حتمن در این باره خواهد بود.

  10. 6 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 خرداد 93), meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93), Somebody20 (سه شنبه 20 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93), رویاا (سه شنبه 20 خرداد 93), صبا_2009 (سه شنبه 20 خرداد 93)

  11. #66
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آبان 93 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1393-2-18
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    563
    سطح
    11
    Points: 563, Level: 11
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    403

    تشکرشده 53 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام she عزیز
    با خوندن نوشته هات هزارتا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟و علامت سوال توی ذهنم میاد
    اخلاق شوهرت رو میدونی
    چرا مادرت ضامن همسرت شد؟

    صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛

    نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم ...

  12. 2 کاربر از پست مفید رویاا تشکرکرده اند .

    she (سه شنبه 20 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93)

  13. #67
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    میگه دامادمه، نمی تونم بهش بگم نه. همین. تو دوست داری سهم پول خودت رو بردار!

  14. 4 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 خرداد 93), Somebody20 (سه شنبه 20 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93), رویاا (چهارشنبه 21 خرداد 93)

  15. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    کاشکی فرشته مهربون همونطود که قول داده بود بیاد به این تاپیک سر بزنه و به نتیجه ای برسونش.
    ما منتظرشیم

  16. 2 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    she (چهارشنبه 21 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93)

  17. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 تیر 93 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1393-2-16
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    307
    سطح
    6
    Points: 307, Level: 6
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 112 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بانو she عزیزم سلام

    ببخشید من کوچکتر و بی تجربه تر از اون هستم که به شما راهکار پیشنهاد بدم ولی خواستم تجربه خودم رو اینجا مطرح کنم

    من هم از همون اوایل زندگی مون عابرکارت حسابی که حقوقم بهش واریز میشد رو در اختیار همسرم قرار داده بودم و خیلی از ماه ها مبلغ حقوقم رو نمیدونستم . تا اینکه در این دعوای اخیر که منجر به ترک خونه توسط من شد و داستانهای بسیار زیاد دیگه ... تصمیم رو گرفتم و بهش گفتم به شرطی برمیگردم سر زندگیم که دیگه حساب و کتاب حقوقم دست تو نباشه، البته این فقط یکی از شروط بود. اونم قبول کرد حالا هم یک ماهی هست که کارت و پس اندازم دست خودمه و وقتی پول لازم داره میاد ازم قرض میگیره و یه جورایی الان منت سرش هست و قدر زحمت های منو بیشتر می فهمه
    چون 4سال تمام حقوق من به خونه اش اومده بود ازش خواستم نصفه زمینی رو که خریده بود به اسم من بزنه و این کار رو کرد الان کمی بیشتر حواسش رو جمع کرده، چند روز پیش میگفت شاید زمین رو فروختم منم شوخی - جدی گفتم سه دونگ اونجا به نام منه اول باید منو راضی کنی، دیگه هیچی نگفت . میدونم از این وضعیت راضی نیست و دوست داره تنهایی برای حقوق من تصمیم بگیره ولی رضایتش اصلا مهم نیست برام . اون به فکر جلب رضایت من باشه

    ببخشید با خودم گفتم شاید این تجربه به درد شما و خوانندگان این سایت بخوره

  18. 8 کاربر از پست مفید maral1392 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 21 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 21 خرداد 93), she (چهارشنبه 21 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93), گیسو کمند (یکشنبه 23 فروردین 94), ساحل75 (چهارشنبه 21 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 21 خرداد 93), صبا_2009 (چهارشنبه 21 خرداد 93)

  19. #70
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بانو she

    دقیقا مشکلی که شما با شوهرت داری من با یکی از آشناها دارم اینو متوجه شدم هرچی کوتاه بیای اونقدر جلو میان که یکهو میبینی هیچی برات نمیمونه بحث سر حساب کتاب کردن و زن بلد نیست و تا نوک دماغشو میبینه و این چیزا نیستش یا کارای مالی برای ما مرداست چطور موقع پول دادن سهم مساویه موقع به اسمن زدن و خرج کردن نصف نصفه؟

    یعنی دقیقا همین مشکل منه هرباری که حرفی میزنه من باید پشت صحبتشو بخوانم ببینم چه خبره.تا اینکه دقیقا مثل بانو مارال تصمیم گرفتم دقیقا مثل خودش رفتار کنم.نتیجه مثبتشم دیدم.

    دلسوزی ممنوع
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  20. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maral1392 (چهارشنبه 21 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 21 خرداد 93), she (چهارشنبه 21 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 21 خرداد 93)


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روحم آزرده است، کمی التیام ... کمی همدردی .... کمی امید
    توسط دلپذیراد در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:42
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 01:01
  3. بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم؟ (خساست، سردمزاجی و بی توجهی همسرم)
    توسط غمگین در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 10:54
  4. نامزدم به شدت افسرده است، چکار کنم؟
    توسط hamedhd در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 آبان 91, 21:37
  5. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 اردیبهشت 89, 16:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.