دوست عزیز،خواهر خوبم.تا الان که ایشون ابراز علاقه نکردند پس اصلا و اصلا بهش فک نکنید.البته شاید خود شما هم خوشتان آمده که این بحث دیگریست.
اگر ابراز علاقه کردند:ببینید سن شناسنامه آدمها چندان مهم نیست و این سن باطنی آدمهاست که نشان دهنده شخصیت و مردانگی آنهاست.
ولی تا آنجا که من دقت کردم ایشون الان 21 سال دارند و ببخشید رک میگم ولی باور کنین هنوز بچه هستند و مطمئن باشید اگر رابطه ای شروع بشه فقط دوستی خواهد بود و آنقدر دوام نخواهد داشت تا پسره به سن ازدواج برسه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)