به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 تیر 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    775
    سطح
    14
    Points: 775, Level: 14
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام دوست عزیز این مشکل شما یه نوعی از وسواس فکریه منم دقیقا این مشکل و داشتم و دقیقا احساستون و درک می کنم منتها من بعد از خریدن چیزی علاوه بر پشیمانی به شدت ازش احساس تنفر هم می کردم با مراجعه به روانپزشک متوجه شدم که وسواس فکری دارم و با دارو مشکلم برطرف شد پیشنهاد می کنم به یه روانپزشک خوب مراجعه کنید

  2. 3 کاربر از پست مفید بانوی اسفند تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 06 خرداد 93), mohammad-ra (چهارشنبه 07 خرداد 93), salehe92 (یکشنبه 22 تیر 93)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array

    بازم همون حس لعنتی

    باور بفرمایید دیگه از خودم و از این طرز فکرم خسته شدم هرجا که میرم و نمای خانه ها رو میبینم اعصابم به هم میریزه که چه نمایی یود که زدیم اولاش میگفتم با گذشت زمان درست میشه ولی الان میبینم 1سال گذشته و هنوزم که هنوزه این فکر عذاب وجدان برای انتخاب نمای ساختمان(که واقعا هم جنس خوبی نیست) داره آزارم میده و دارم از درون شکسته میشم دیگه خوشم نمیاد برم بیرون چون بیرون رفتن همان و برگشتن و باز هم چشمم به نما خوردن و اعصاب خوردی همان...

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array


  5. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    سلام
    ببینید از چه زمانی تو زندگیتون دچار این مساله شدید؟شاید به خاطر آوردن اتفاقات اون زمان به رفع مساله کمک کنه.
    هر عادت بدی از یه جا شروع میشه.
    امیدوارم کمکی کرده باشم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    salehe92 (یکشنبه 22 تیر 93)

  7. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام اقای محمد
    چرا با این اوصاف به روانپزشک مراجعه نمیکنی وهمچنان با سرامیک ها درگیری؟
    گفتی روانشناس رفتی اینجاهم که دوستان راهنمایی کردن
    یا حداقل میتونی عضو انجمن ازاد بشی واز مشاورین مشاوره بگیری!
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 18 تیر 93), salehe92 (یکشنبه 22 تیر 93), sara 65 (سه شنبه 24 تیر 93)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    فکر کنم من خیلی مشکلات مختلفی دارم مثل همین حسرت خوردن های فراوران برای چیزهای مختلف ,تنها بودن و یا مشکل پام و ده ها مشکل دیگه که از همون حسرت های فراوون خسته شدم دیگه کارم این شده که وقتی خیابون میرم فقط نگاهم دنبال نما های ساختمونها و حسرت خوردن از نما زشت خونه خودمون هستش که واقعا این مورد بدجور اذیتم میکنه دیگه حوصله ای واسه هیچ کاری ندارم مثلا تابستون میخواستم برم یه کاری نیمه وقت پیدا کنم یا میخواستم در کلاسهای فنی حرفه ای شرکت کنم ولی قدرت انجام هیچکدومشو ندارم واقعا خیلی بی حوصله شدم و همین دیروز درسی رو که 2ترم قبل افتادم در این ترم هم افتادم تا همچنان ترم بعد سر یه کلاس تکراری برم گاهی اوقات پیش خودم میگم کاش میشد خونمون رو بفروشیم یا لپتاپ خواهرمو بدزدن تا زندگیم دیگه حسرتش از بین بره خلاصه من مثل یه مرده متحرک شدم و 2ساله که زندگی کردن یادم رفتن و فقط دارم روزهای زندگیم رو براحتی هدر میدم

  10. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad-ra نمایش پست ها
    فکر کنم من خیلی مشکلات مختلفی دارم مثل همین حسرت خوردن های فراوران برای چیزهای مختلف ,تنها بودن و یا مشکل پام و ده ها مشکل دیگه که از همون حسرت های فراوون خسته شدم دیگه کارم این شده که وقتی خیابون میرم فقط نگاهم دنبال نما های ساختمونها و حسرت خوردن از نما زشت خونه خودمون هستش که واقعا این مورد بدجور اذیتم میکنه دیگه حوصله ای واسه هیچ کاری ندارم مثلا تابستون میخواستم برم یه کاری نیمه وقت پیدا کنم یا میخواستم در کلاسهای فنی حرفه ای شرکت کنم ولی قدرت انجام هیچکدومشو ندارم واقعا خیلی بی حوصله شدم و همین دیروز درسی رو که 2ترم قبل افتادم در این ترم هم افتادم تا همچنان ترم بعد سر یه کلاس تکراری برم گاهی اوقات پیش خودم میگم کاش میشد خونمون رو بفروشیم یا لپتاپ خواهرمو بدزدن تا زندگیم دیگه حسرتش از بین بره خلاصه من مثل یه مرده متحرک شدم و 2ساله که زندگی کردن یادم رفتن و فقط دارم روزهای زندگیم رو براحتی هدر میدم
    خواهشا کمکم کنید

  11. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام اقای محمد
    چرا با این اوصاف به روانپزشک مراجعه نمیکنی وهمچنان با سرامیک ها درگیری؟
    گفتی روانشناس رفتی اینجاهم که دوستان راهنمایی کردن
    یا حداقل میتونی عضو انجمن ازاد بشی واز مشاورین مشاوره بگیری!
    سلام

    همانطور که فرشته هم گفتند چرا به متخصص مراجعه نمی کنید؟
    از چه زمانی دچار این مشکل شدید؟
    از زندگی و رشته تحصیلی تان رضایت دارید؟
    اوقات فراغتتون را چیکار می کنید؟ تفریح تون چیه؟ با دوستانتون چه قدر ارتباط دارید؟
    و از لحاظ معنوی در چه سطحی هستید؟

    به نظرم اول به متخصص مراجعه کنید و در کنارش سعی کنید عمیق تر به زندگی و اهدافتون نگاه کنید.
    به این فکر کنید که چند سال دیگه تصمیم به ازدواج می گیرید و از الان باید مقدماتش را فراهم کنید و برای داشتن یک زندگی خوب و موفق باید از الان تلاش کنید.
    به این فکر کنید که مارک و مدل لپ تاپ و موبایل و عینک اهمیت ندارد. مهم اینه که نیازی که شما دارید را برطرف کنه. در دنیای امروز که مدام همه چیز در حال تغییر و هر روز تکنولوژی پیشرفت می کنه هر چه قدر هم که بگردید و یک مدل خوب پیدا کنید باز چند روز بعد یک مدل بهتر وارد بازار میشه.
    به نظرم برای انتخاب کالایی که مد نظر دارید مدام به دنبال مقایسه برتری انها بر یکدیدگر نباشید.
    قبلش ببنید چه نیازی دارید و ان کالا را برای چه مصرفی می خواهید بخرید.
    مثلا اگر کاربر معمولی هستید با یک لپ تاپ معمولی هم می تونید به امور کاری تون رسیدگی کنید و همین کافی است.......
    اگه بخواهید بشینید و حسرت بخورید که علاوه بر دو سال پیش بقیه زندگی هم از دست میره.
    و کمی هم به ان دنیا فکر کنید و کارهایی که باید می کردید و نکردید و.........
    و در کنارش هم به نعمتهایی که در همین دنیا به خودتون حرام کردید فکر کنید.
    به جای اینکه با دوستانتان برید بیرون و تفریح کنید و از زندگی تون لذت ببرید نشسته اید و مدام غصه الکی می خورید.
    و به نظرم سری به انسانهایی که از لحاظ اقتصادی از شما در وضعیت پایین تری هستند بزنید و ببینید که چگونه زندگی می کنند و بعد به زندگی خودتون نگاه کنید.
    خیلی ها در ارزوی داشتن یک موبایل یا لپ تاپ و..... هستند و ندارند و شما دارید و قدر نمی دونید.....
    و خیلی ها وضع خیلی بدتری دارند.......
    چند وقت پیش در سایت هلال احمر جستجو می کردم. دقیق یادم نیست که در کدام صفحه ان عکس را دیدم که لینکش را براتون بذارم(البته از این عکسها که زیاد).عکس یک یچه را به تصویر کشیده بود که در اثر زلزله همه چیز شان را از دست داده بودند و در هوای ازاد و بدون هیچ سقفی زندگی می کردند...... یخچال و تلویزیون در فضای باز بود نه در داخل خانه. یک سری به بهزیستی بزنید.....
    و کمی هم با دوستان برید تفریح کنید و کم کم هم به فکر یافتن شغل و کسب درامد و فراهم کردن مقدمات اولیه ازدواج باشید. نمی خواهید پدر بشید؟
    و از روش تنبیه و تشویق هم می تونید استفاده کنید. هر وقت که چیزی خردید و راضی نبودید برای اینکه خودتون را تنبیه کنید کاری که دوست دارید را انجام ندید و اگه جلوی این فکراتون ایستادید ان وقت اجازه کار مورد علاقه تون را دارید.
    یکم درباره تهذیب نفس و تقویت اراده مطالعه کنید.
    و همچنین به این فکر کنید ان دنیا می خواهید بگید که چگونه عمرتون را گذراندید؟
    میدونید که اسراف گناه کبیره است پس انقدر اسراف نکنید.
    http://www.hamdardi.net/thread-16409.html#post335007
    http://www.hamdardi.net/thread-33704.html#post333153

    اینهایی که گفتم هیچ کدومش نظر کارشناسانه نبود.
    و بهتر در درجه اول به متخصص مراجعه کنید.

    موفق باشید.


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : یکشنبه 22 تیر 93 در ساعت 15:23

  12. 3 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 22 تیر 93), mohammad-ra (دوشنبه 23 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 24 تیر 93)

  13. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array

    ممنون از راهنماییتون

    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    سلام

    همانطور که فرشته هم گفتند چرا به متخصص مراجعه نمی کنید؟
    از چه زمانی دچار این مشکل شدید؟
    از زندگی و رشته تحصیلی تان رضایت دارید؟
    اوقات فراغتتون را چیکار می کنید؟ تفریح تون چیه؟ با دوستانتون چه قدر ارتباط دارید؟
    و از لحاظ معنوی در چه سطحی هستید؟

    به نظرم اول به متخصص مراجعه کنید و در کنارش سعی کنید عمیق تر به زندگی و اهدافتون نگاه کنید.
    به این فکر کنید که چند سال دیگه تصمیم به ازدواج می گیرید و از الان باید مقدماتش را فراهم کنید و برای داشتن یک زندگی خوب و موفق باید از الان تلاش کنید.
    به این فکر کنید که مارک و مدل لپ تاپ و موبایل و عینک اهمیت ندارد. مهم اینه که نیازی که شما دارید را برطرف کنه. در دنیای امروز که مدام همه چیز در حال تغییر و هر روز تکنولوژی پیشرفت می کنه هر چه قدر هم که بگردید و یک مدل خوب پیدا کنید باز چند روز بعد یک مدل بهتر وارد بازار میشه.
    به نظرم برای انتخاب کالایی که مد نظر دارید مدام به دنبال مقایسه برتری انها بر یکدیدگر نباشید.
    قبلش ببنید چه نیازی دارید و ان کالا را برای چه مصرفی می خواهید بخرید.
    مثلا اگر کاربر معمولی هستید با یک لپ تاپ معمولی هم می تونید به امور کاری تون رسیدگی کنید و همین کافی است.......
    اگه بخواهید بشینید و حسرت بخورید که علاوه بر دو سال پیش بقیه زندگی هم از دست میره.
    و کمی هم به ان دنیا فکر کنید و کارهایی که باید می کردید و نکردید و.........
    و در کنارش هم به نعمتهایی که در همین دنیا به خودتون حرام کردید فکر کنید.
    به جای اینکه با دوستانتان برید بیرون و تفریح کنید و از زندگی تون لذت ببرید نشسته اید و مدام غصه الکی می خورید.
    و به نظرم سری به انسانهایی که از لحاظ اقتصادی از شما در وضعیت پایین تری هستند بزنید و ببینید که چگونه زندگی می کنند و بعد به زندگی خودتون نگاه کنید.
    خیلی ها در ارزوی داشتن یک موبایل یا لپ تاپ و..... هستند و ندارند و شما دارید و قدر نمی دونید.....
    و خیلی ها وضع خیلی بدتری دارند.......
    چند وقت پیش در سایت هلال احمر جستجو می کردم. دقیق یادم نیست که در کدام صفحه ان عکس را دیدم که لینکش را براتون بذارم(البته از این عکسها که زیاد).عکس یک یچه را به تصویر کشیده بود که در اثر زلزله همه چیز شان را از دست داده بودند و در هوای ازاد و بدون هیچ سقفی زندگی می کردند...... یخچال و تلویزیون در فضای باز بود نه در داخل خانه. یک سری به بهزیستی بزنید.....
    و کمی هم با دوستان برید تفریح کنید و کم کم هم به فکر یافتن شغل و کسب درامد و فراهم کردن مقدمات اولیه ازدواج باشید. نمی خواهید پدر بشید؟
    و از روش تنبیه و تشویق هم می تونید استفاده کنید. هر وقت که چیزی خردید و راضی نبودید برای اینکه خودتون را تنبیه کنید کاری که دوست دارید را انجام ندید و اگه جلوی این فکراتون ایستادید ان وقت اجازه کار مورد علاقه تون را دارید.
    یکم درباره تهذیب نفس و تقویت اراده مطالعه کنید.
    و همچنین به این فکر کنید ان دنیا می خواهید بگید که چگونه عمرتون را گذراندید؟
    میدونید که اسراف گناه کبیره است پس انقدر اسراف نکنید.
    http://www.hamdardi.net/thread-16409.html#post335007
    http://www.hamdardi.net/thread-33704.html#post333153

    اینهایی که گفتم هیچ کدومش نظر کارشناسانه نبود.
    و بهتر در درجه اول به متخصص مراجعه کنید.

    موفق باشید.
    دلیل مراجعه نکردنم به روانشناس همینه که گفتم در واقع به یه حسی رسیدم که خنثی هستم و مثلا میگم فردا میرم روانشناس ولی روز موعود که میرسه میگم ولش کن پسفردا میرم و همینطوری ادامه داره...

    به طور جدی از زمانی که لپتاپ رو واسه خواهرم خریدم و بعد یکسال که وقتی بین دو سرامیک شک داشتیم و خانواده میگفتن اونیکی سرامیک رو بخریم ولی به اصرار من نادان به فرشگاه دیگه ای رفتیم و یک سرامیک دیگه ای دیدیم که کاش نمیرفتیم و این شد که دومین سرامیک رو خریدیم و بعدش مطلع شدم که کیفیت دومیه خیلی پایینه مشکلات بنده و حسرتم شروع شد.(الان که این رو نوشتم تو دلم غوغایی ار حسرت و غصه ایجاد شد)

    از زندگیم تا قبل این چیزا کم و بیش راضی بودم و از تحصیلم هم تقریبا راضیم

    اوقات فراغتم متاسفانه به حسرت همین دو مورد میگذره و دوستان زیادی ندارم(در واقع دوستی صمیمی ندارم)

    از لحاظ معنوی اگه منظورتون مسائل دینی هست در سطح متوسط هستم مثلا نمازم رو خیلی مرتبا و به موقع نمیخونم ولی از دوستی با جنس مخالف اکیدا متنفرم.

    نمیدونم چه جوری بگم ولی در واقع بیشتر از این که مارک لپتاپ و این چیزا واسم مهم باشه و به اون خاطر غصه بخورم از حس حسرتی که همیشه میاد سراغم ناراحتم و غصه میخورم.. و هر روز که میگذره این حسرت ها مثل روز شفاف تر و بیشتر میشه

  14. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    salehe92 (سه شنبه 24 تیر 93)

  15. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    با سلام

    به طور جدی از زمانی که لپتاپ رو واسه خواهرم خریدم و بعد یکسال که وقتی بین دو سرامیک شک داشتیم
    شما وقتی برای خودتون چیزی می خرید هم احساس ناراحتی می کنید و یا وقتی برای دیگران کاری را انجام می دهید؟ این احساس عذاب وجدان و احساس قبول مسئولیت بیش از حد نیست؟؟؟ به خاطر این نیست که مایلید کارهایی که بر عهده گرفتید را به نحو احسن انجام بدید و نشون بدید که توانایی انجام کارهایی که بر عهده می گیرید را دارید؟

    وقتی خیابون میرم فقط نگاهم دنبال نما های ساختمونها و حسرت خوردن از نما زشت خونه خودمون هستش که واقعا این مورد بدجور اذیتم میکنه دیگه حوصله ای واسه هیچ کاری ندارم
    وقتی بین دو سرامیک شک داشتیم و خانواده میگفتن اونیکی سرامیک رو بخریم ولی به اصرار من نادان به فرشگاه دیگه ای رفتیم و یک سرامیک دیگه ای دیدیم که کاش نمیرفتیم و این شد که دومین سرامیک رو خریدیم و بعدش مطلع شدم که کیفیت دومیه خیلی پایینه مشکلات بنده و حسرتم شروع شد.(الان که این رو نوشتم تو دلم غوغایی ار حسرت و غصه ایجاد شد)
    1) دقیقا مشکل این سرامیک ها چیه؟ زشت یا کیفیتش پایین؟ این دو موضوع متفاوت!
    2) خانواده به خاطر اینکه این سرامیک را گرفتید به شما ایراد گرفتند؟
    3) اگه این منزل شخصی خودتون بود باز هم از این انتخاب همینقدر ناراحت می شدید؟


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  16. 2 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    sara 65 (سه شنبه 24 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 24 تیر 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصميم گرفتم كمتر رفت وامد كنم و كمتر غصه بخورم،درسته كارم؟
    توسط Somebody20 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 16:35
  2. پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اسفند 92, 17:43
  3. غصه دار موقعیت های هدر رفته داره هستم
    توسط *niki در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 فروردین 91, 14:19
  4. پس خواسته های من چی میشه؟
    توسط w810i در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 21:17
  5. خسته شدم از این همه دعوا و غصه
    توسط صداقت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 30 آذر 87, 15:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.