اگر مهارتهای کلامی را یاد بگیری ، و غرور و خجالت را در ابراز عواطف و احساسات کنار بگذاری می بینی که حرف مشترک هم پیدا می کنی و یا بدون نظر مشترک هم شما می توانی ارتباط برقرار کنی .
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
اگر مهارتهای کلامی را یاد بگیری ، و غرور و خجالت را در ابراز عواطف و احساسات کنار بگذاری می بینی که حرف مشترک هم پیدا می کنی و یا بدون نظر مشترک هم شما می توانی ارتباط برقرار کنی .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)