نترس فدات شم از این خبرا نیست
واسه ایشونم تجربه میشه دیگه وارد اینجور بازیها نشه
ببخشید دیگه اگه نصیحت گونه میشه من 30 سالمه هفت هشت سالی میشه توی نت هستم این راههای که داری میری را ما قبلا همشو طی کردیم چه توی نت چه بیورن کلا بیخالش شو فدات.این فقط یکی از آفاتش بود.
اینم درگوشی بگم:خیلی به این حرفا که بابام میفهمه و ننم میفهمه و ال میشه بل میشه و خودمو میکشم توجه نکن
حواست باشه اولا اصلا وارد نشو دوما هستند دخترایی که چتر باز هستن و یکهو دیدی سرسفره عقدی خوب پس حواست خوب جمع باشه کلا طرف اینجور روابط نرو.
بعضیاشون واقعا حرفه ای هستن
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)