به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 تیر 93 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1393-1-16
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    434
    سطح
    8
    Points: 434, Level: 8
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    35

    تشکرشده 55 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم خیلی دلم برات میسوزه که انقد درگیری. درکت میکنم اما سرزنشت هم میکنم.
    ارامش داشته باش ودر ارامش 1کم فکر کن که چه طور داری شوهرتو از دست میدی

    واقعا متوجه نمیشی که شوهرت از همه لحاظ به اونا احتیاج داره؟/؟

    مراحل جداییتون رو بگم؟

    1_1دعوای حسابی راه افتاده و خانواده عزیزت از شما کینه گرفتن.
    2_این دعوا انقد رو اونا اثر گذاشته که از عزیزت که قبل از ان که مال شما بشه جیگرگوشه ی اونا بوده بدشون اومده
    3_پسرشون این ناراحتی اونا رو درک کرده(برخلاف شما)وخلا نداشتن اونا رو حس کرده.
    4_عزیزت پا پیش کشیده که باهاشون اشتی کنه.چون حتی از لحاظ اقتصادی هم بهشون احتیاج داره.(خیلی به خودت خیانت کردی که تو جلو نبردیش وشوهرت خودش رفت.
    5_شوهرت به خاطر تمام خوبی های گذشته وحداقل به خاطر اون25تومن احساس دین و کم توجهی به اونا رو داره و میخواد عزاب وجدانشو حل کنه و هر چه بیشتر به دستشون بیاره.
    6_وقتی میبینه علی رقم این روند شما درکش نمیکنی همراهیش نمیکنی وبرعکس بهش حق نمیدی و سعی بر جدا کردنش از اونا داری امواج منفی تو رو حس میکنه و ازت فاصله میگیره وبیشتر پیش اونا میره و روح ازرده و پریشونش فقط با محبت مادر عزیز تر از جونش و پدرش که بزرگ ترین حامی زندگیشه اروم میگیره.
    7_و وقتی میبینه عزیزاش از تو بدشون میاد نا خدا گاه برا حمایت از اونا و گرفتن حقشون از تو(مثلا حق احترام که وظیفه ی توهه)تو رو مجبور به کرنش در برابر اونا میکنه.که اون موقع کرنش تو هیچ ارزشی برا اونا نداره و موج منفی ادامه داره.
    8_زندگیت روز به روز خراب تر میشه و تو فقط در تنهایی همچنان به به دست اوردن شوهرت فکر میکنی.
    9_رفتار شوهرت با تو بعد همه ی اینا سردو خسته میشه واون ارامش لازم رو پیش تو حس نمیکنه.
    10_و اون موقع تو نه روشو داری که بری معضرت خواهی ونه کسی برات تره خرد میکنه.
    11_ودر اخر این خودتی که اخرین خیانت رو به خودت میکنی و پیشنهاد طلاق رو میدی که شوهرت رو تهدید به جدایی کذده باشی.ودر عین ناباوری میبینی که با پیشنهادت موافقت میشه وبعدش هم غرورت نمیذاره پیشنهادت رو پس بگیری.
    واین میشه که تو برای همیشه از زندگیشون میری بیرون واونا به خوبی وخوشی با هم زندگی میکنن و طولی هم نمیکشه که برا پسرشون 1دختر رو از قومو خیشاشون نشون میکنن


    میبینی!مطمعن باش غرورت این کار ها رو دستت میده.پس تا دیر نشده از خر شیطون بیا پایین وهر چه قدر هم که اول کار کوچیکت کردنو بد تا کردن تو بس نکن و محترمانه دلشون رو به دست بیار وبدون این مکه ای که میخواین برین 1هدیه هست از طرف خدا که کینه ها رو کنار بذاری ودلتو صاف کنی تا زندگیتو بهت ببخشه.


    بعد بیا اینجا تا بهت بگیم چه طور دل عزیزت رو هرچه بیشتر سمت خودت بکشی
    باشه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید barania تشکرکرده است .

    مهربونی... (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.