سلام.
به نظر من دعایی که پشتش تفکر نباشه اصلا به درد نمیخوره.
مگر نگفتند یک ساعت تفکراز هفتاد سال عبادت برتره .
شما تقلید کردید در صورتی که خودتون باید به ایمان یقین و باور برسید.
یک مدت وقت بذارید ببینید خدا کجای زندگی شماست؟؟؟
چقدر خدا رو در لحظه لحظه زندگیت دیدی.
من زیاد اهل کتاب های دینی نیستم معرفی کنم ولی توصیه میکنم فیلم هرشب تنهایی رو حتما ببینید.فیلمهای دیگه هم هست اسمشون یادم اومد میذارم.
باور
چیزی که شما گمش کردید
]در ضمن ما مسعول رفتار خودمون هستیم مسعول برداشت دیگران از رفتارمون نیستیم.
اگر شما ظاهر و باطن و رفتار معقولی دارید چرا باید دید منفی به شما داشته باشند
.من فکر میکنم شما خودتون باعث شدید اینطور بشه.
بشین فکر کن چند بار برای خود خدا کار انجام دادی یا دعا خوندی فقط خود خدا نه خودت موقعیتت ازدواجت شغلت یا بهشت و...فقط خود خدا









علاقه مندی ها (Bookmarks)