سلام
اینکه شما بخواهید یک رابطه سالم و طولانی مدت داشته باشید که هم نیازهای عاطفی و هم سکس رو براتون تامین کنه قابل درکه
و از طرفی بهتون تبریک میگم که حاضرید شرایط طرف مقابلتون رو هم مد نظر داشته باشید و نمیخواهید به طرف مقابل لطمه ای بزنید
واقعا این دیدگاه جای تبریک داره
هستند خیلی ها که بدون در نظر گرفتن شخصیت طرف مقابل فقط در پی برآوردن نیازهای خودشون هستند
جای مسرت داره که شما اینطوری نیستنید
اما درباره سوالی که پرسیدید
نظرتون درباره این گزینه چیه؟
اینکه شما با دختری که شرایط همسر آینده شما رو داره به توافق برسید که عقد کنید اما تا چند سال اینده که شرایط مالیتون برای تشکیل زندگی مشترک آماده بشه هر کدوم از طرفین خونه پدری ساکن باشند و خوب نیازی به اینکه شما خرج زندگی رو بدید نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)