ببخشین شاید ربطی نداشته باشه ولی به نظر من خیلییی ضایع هست خانومایی که فقط یک هفته تو ماه یعنی تو عادت ماهیانه لاک میزنن اینطوری دیگه همه میفهمن که اینها الان پریود هستن
اولا فقطططط توی این دوران نمیزنن
ثانیا معمولا توی جمع دوستانه یا مهمونی های خانوادگی میزنن و فکر نمیکنم توی این جور جاها دونستن این موضوع چندان زشت باشه!
کاربر روبرو از پست مفید Mahtab.khanoom تشکرکرده است .
علاقه مندی ها (Bookmarks)