ببخشین شاید ربطی نداشته باشه ولی به نظر من خیلییی ضایع هست خانومایی که فقط یک هفته تو ماه یعنی تو عادت ماهیانه لاک میزنن اینطوری دیگه همه میفهمن که اینها الان پریود هستن![]()
تشکرشده 312 در 128 پست
ببخشین شاید ربطی نداشته باشه ولی به نظر من خیلییی ضایع هست خانومایی که فقط یک هفته تو ماه یعنی تو عادت ماهیانه لاک میزنن اینطوری دیگه همه میفهمن که اینها الان پریود هستن![]()
تشکرشده 4 در 3 پست
yekidota (سه شنبه 09 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)