برادرم اصلا هم خنده دار نیست و خیلی هم خوبه که شما توجه دارید . ظاهر افراد نه همیشه ولی بیشتر مواقع نشان دهنده روحیات و اعتقادات شخص میتونه باشه . کسی که مقید به حجاب نباشه مقید به دیگر فرایض دینی هم نیست. کسی که حجابش رو رعایت نمیکنه حتی اگه نماز هم بخونه میتونه نماز مورد قبولی باشه ؟ یکی از شرایط نماز برای خانمها داشتن حجاب کامل حتی در حال نمازه حتی اگه هیچ نا محرمی نباشه . لاک زدن برای دختر خانمها گذشته از اشکالی که برای نماز ایجاد میکنه نشون دادن زیبایی های خانم به نامحرم هست و خانم مومنه ای که در مجامع عمومی مثل دانشگاه ظاهر میشه و ناگزیر به ارتباط با نا محرم هست شایسته نیست ارایشش رو نشون بده . و لاک زدن هم جزیی از ارایش خانمها حساب میشه . هرچند خانمی که لاک میزنه ارایشهای دیگه اش که حتمی هست . و اگه به دلیل شکستن ناخن اینکارو بکنه میتونست از لاک بی رنگ استفاده کنه که در ان صورت شما اصلا متوجه نمیشدید . خلاصه اگه شما فرد مذهبی هستید و به حجاب و نماز و اعتقادات اهمیت میدهید بهتر است محتاط تر باشید . و همیشه اینو در نظر بگیرید که فردی که شما باهاش ازدواج میکنید و زندگی خواهید کرد رو انگونه که هست بپذیرید و فکر نکنید در اینده عوض خواهد شد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)