اگه قهرن چطور همش شوهرت میره اونجا؟یعنی وقتی میره محلش نمیدن؟با اینوجود همش میره اونجا؟اگه اینجوره چرا تو که زنشی بساطو براش گرم نمیکنی؟
تشکرشده 55 در 28 پست
اگه قهرن چطور همش شوهرت میره اونجا؟یعنی وقتی میره محلش نمیدن؟با اینوجود همش میره اونجا؟اگه اینجوره چرا تو که زنشی بساطو براش گرم نمیکنی؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)