سلام دوست من
به همدردی خوش اومدی
خانمی ایشون به شما پیشنهاد آشنایی دادن نه خواستگاری.درسته؟
آشنایی تون صرفا از طریق نت بوده یا توی دانشگاهتون هستن و میشناسین ایشونو؟
عزیزم تجربه به من ثابت کرده که حتی بین پیشنهاد خواستگاری تا به نتیجه رسیدن خواستگاری فاصله ی بسیار زیادی هست.چه برسه به پیشنهاد آشنایی اینترنتی!
من به شخصه خوشبین نیستم به این طریق آشنایی ها
شما هنوز 21 ساله هستید.فرصت هست که آدم های زیادی بیان توی زندگیتون
اگه من جای شما بودم 1)به خاطر پیشنهاد آشنایی و 2)به خاطر استارت مجازی سراغ این رابطه نمی رفتم
یکم زمان بگذره متوجه میشین که چقد مورد هایی که از طریق خونواده هاشون اقدام میکنن بهترن
شاد باشید و خوشبخت









علاقه مندی ها (Bookmarks)