مصباح خوبه که معیاراتو یه کم متعادل کنی اما دیگه از همه چی هم کوتاه نیا. شغل مناسبو که دیگه باید داشته باشه طرف. نمی دونم ولی از زور خستگی دیگه هر کی اومد نگی بله. اما خوبه یه مقدار یه مقدار معقول معیاراتو متعادل کنی و تا یه حدی کوتاه بیای. اما دیگه نه بیش از حد.
خوبه حالا بابات سخت گیره نمی ذاره احتمالا به هر کسی بله بگی.
صاحب تاپیک ببخشید. می تونین اون مثلث سمت راست پایین پستو بزنین از مدیران بخواین این پست منو حذف کنن جا نگیره.
http://www.hamdardi.net/thread-32984.html
مصباح یه سر به تاپیک صبوری هم بزن راهنمایی کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)