این تاپیک رو دیدم حیفم اومد پست نزارم
منم پسرم و قدم 167 هست !!
اما 90% افرادی که اطرافم هستن ( آشنایان ، هم دانشگاهی و ... ) آرزشون فقط یک هفته جای من باشن !
اگه بگم اکثر آشناهامون من رو الگوی خودشون قرار دادن دروغ نگفتم به خدا !
قد و هیکل هیچ تاثیری در پیشرفت نداره و شما خیلی الکی داری به خودتون تلقین می کنید !
اگه خیلی خیلی برات اهمیتت پیدا کردی می تونی با حرکات کششی قدت رو حدودا 4-5 سانت افزایش بشی
در ضمن یک مرد تا 25 سالگی قدش رشد می کنه و به نظرم مهمترین عاملش انرژی مثتبی هست که باید خودت به وجود بیاری
اگه دائم این فکر در ذهنت باشه که جایگاهی در جامعه نداری کم کم بهت تلقین میشه و گوشه گیر میشی
منم مثل شما قد برام اهمیت داشت ، اما در یک شرکت بزرگ وقتی مدیر عاملش با قد 180 سانتی جلوی من خم شد و من ادای احترام کرد فهمیدم قد و هیکل جزئی ترین مسئله زندگی من هست !
اون روز بود که سعی کردم دیگه بهش فکر نکنم و راه پیشرفت بیشتر از قبل برام باز شد
این حرفا رو زدم که بچسبی به زندگی و تلاش کنی و بیخود درگیر کوتاه بودن قد نباشی !








علاقه مندی ها (Bookmarks)