ببین دوست عزیز
بله حق با شماست خیلی از افراد رو میشناسم که در دانشگاه با هم اشنا شده اند و الان هم زندگی بسیار عالی دارند اما من از نوشته شما دوستی رو کمی فراتر از حد معمول برداشت کردم که از بابت عذر خواهی میکنم
اگر این قسمت از نوشتون رو کمی بازتر کنید شاید دوستان بتوانند بهتر شما رو راهنمائی کنند
کسی که فکر میکردم از همه جهات برای من مناسبه طرفم نیومده. مشکل من اینه









علاقه مندی ها (Bookmarks)