داداش گلم من به شخصه اصلا از روی ترحم حرف نزدم.جدی جدی فکر کردی یه کمبودی داری ؟ من خودم 172 تا هستم کنار هم وایسیم تفاوتی دیده نمیشه.میرم تو خیابون می بینم یه عده از من بلند ترن یه عده کوتاه تر دلیل نمیشه هی بشینم حسرت بخورم که ای وای قدم کوتاه هست ای وای قدم کوتاه هست.تو یک تفکری در ذهنت ایجاد شده که همه ی مردم با دید دیگه ای به قد بلندا نگاه میکنن و مثلا دخترا می بیننشون غش میکنن و اینا.می دونی چرا کسی تو جامعه بهت توجه نمیکنه؟چون حتی خودت هم به خودت توجه نداری.وقتی خودت به خودت بها نمیدی از دیگران انتظار نداشته باش.میدونی قد محمد رضا فروتن فقط 176 تاست؟ حالا فرض کن هی با خودش فکر میکرد من که قدم کوتاس کی به من اهمیت میده این همه قد بلند تو سینما هست منو راه نمیدن.باور کن قد اون قدرا هم مهم نیست.راستی انقد کوتاه کوتاه کردم به خودم هم توهین شد :دی کوتاه کجا بودی کاملا نرمالی. این اعتماد به نفسی که بچه ها میگن خیلی مهمه اصلا بهش توجه نمیکنی باز حرف خودتو می زنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)