میدونم بهشتی نیست شاید از جهنمم بدتر شه وای دلم شکسته راضی به برگشت نمیشه تنفرم زیاده
میدونم بهشتی نیست شاید از جهنمم بدتر شه وای دلم شکسته راضی به برگشت نمیشه تنفرم زیاده
واحد (پنجشنبه 28 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)