غیر مستقیم ؟ والله از هر پسری بپرسید که نمیگه پستونک بابایی تو دهنمه ! دوستان سوال هایی رو مطرح کردند من هم اونها رو نمیپرسم که پسر از نظر مالی از خانواده جدا هستش یا نه... (به نظر شغلشون آزاد هستش)
با ذهن ناقص بنده در سفر خیلی چیزها خودشون رو نشون میده - اینجا ایرانه پس همراه با خانواده
در خرید اجناس همراه با خانواده طرف میشه نفوذ مادر طرف رو هم دید (خانواده مرد سالار کمتر با زن خرید بیرون میرند و بیشتر خشک هستند)
کل خانواده ؟ یا مادر طرف؟در مورد شاغل بودن عروس خانم (عروس قبلیشون) وقتی پدرشوهر مخالفت کردن همه تایید کردن و عروس خانم هم مجبور شد قبول کنه
به هر حال خانواده سنتی هستند و رسم و رسومی رو پیروی میکنند اگر همچین خانواده ای خواستگاری خواهر بنده بیان و پدر و مادرم هم ازم نظر بخوان رد میکنم، چون نگاه کالا گونه به زن دارند.
اگر تحصیلات دارید و میتونید کار های خانه و بیرون رو انجام بدید که باید با طرفتون سنگ هاتون رو وا بکنید که قضیه این هستش.
از طرف دیگه هم اگر قضیه رو بررسی کنیم، خانواده پسر میخوان زن زندگی برای پسرشون انتخاب کنند که مادر خوبی برای نوه هاشون باشه و درست تربیتشون کنه. البته تربیت بچه به خانه دار بودن یا شاغل بودن ربطی نداره ولی دیدگاه ها این شکلی هستش.
به هر حال خودتون رو برای هر اتفاقی آماده کنید، کشور مرد سالار و خانواده مرد سالار









علاقه مندی ها (Bookmarks)