منم مشکل شمارو داشتم و دارم.
البته در یه سطح دیگه.
هیچ راه حلی نیست جز اینکه خودتون بخواین.
تو تاپیک من همه ی دوستان خیلی خوب و قشنگ راهنمایی کردن چطوری میتونم فراموش کنم.
تا زمانی که این رفت و امدهایی که گفتین ادامه داشته باشه فک کنم هیچ کمکی بهتون نمیشه. باید از هرچیزی که شمارو به فکر اون دختر میندازه دوری کنین.
درکتون میکنم
این حالت خیلی سخته








علاقه مندی ها (Bookmarks)