با تشکر فراوان خدمت شما دوست عزیز
در مورد مرحله اول که گفتید آدمها تو ی دنیای مجازی میتونن هر شکلی که بخوان خودشونو نشون بدن .من کاملا حرف شما رو قبول دارم. اگه نظر این خانم در مورد ازدواج با من مثبت باشه، به قول معروف چشم بسته که نیمخوام برم خاستگاری. بلاخره یه تحقیقی چیزی. مثه بقیه ی مردم.
در مورد مرحله دوم که گفتید یه مدت این رابطه رو قطع کنین
اتفاقا الان همین کارو کردم و حدود چار روزه که هیچ حرفی بین ما رد و بدل نمیشه و میخوام یه هفته ازش دور باشم که هم خودمو محک زده باشم هم ایشون رو. البته شاید یه هفته زمان کمی باشه از نظر شما، ولی باید توجه داشته باشید که ما هرشب چت میکردیم و یه هفته فاصله ی مناسبیه .
مرحله سوم که گفتید اقدام رسمی
خانواده کاملا با ازدواج کردن من موافق هستن. ولی هنوز بهشون نگفتم که همچین دختری رو میشناسم. چون پیش خودم گفتم به قول معروف بذار مزه ی دهن این دخترو بفهمم بعد اگه دیدم اون هم علاقه منده ، به خانواده خودم این مسئله رو بگم.
باز هم تشکر میکنم و منتظر نظراتتون هستم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)