سلام دوستان.
چند روزي نبودم الان ديدم دوستان جديد هم به جمع اضافه شدن كلي خوشحال شدم.
دوستان جديد از اين كه همرا شديد واقعا متشكرم.
از اينجا به بعد بياد از حس و حالتون از خوندن دعايي كه با هم شروع كرديم بگيد.![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام دوستان.
چند روزي نبودم الان ديدم دوستان جديد هم به جمع اضافه شدن كلي خوشحال شدم.
دوستان جديد از اين كه همرا شديد واقعا متشكرم.
از اينجا به بعد بياد از حس و حالتون از خوندن دعايي كه با هم شروع كرديم بگيد.![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
1234567(شنبه 16 فروردین 93), fariba s (شنبه 16 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 16 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)