سلام بهار واقعا متاسفم پستاتو خوندم خیلی ناراحت شدم.من خودم مادرم میفهمم الان چی میکشی.واسه بهبودی زندگیت جنگیدی ولی نتیجه ای نگرفتی،لااقل واسه داشتن بچت تلاش کن.من اگه جای تو بودم تمام سعی و تلاشم رو میکردم که بچمو پیش خودم نگهش دارم البته نظر شخصی منه ببین کارشناسا چی میگن من قصدم همدردی با تو بود انشاالله مشکلت حل بشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)