سلام. به نظر من اقدام کنید. درسته که همین الان شرایط ازدواجو ندارید، اما کی بهتون تضمین میده که توی اون تایمی که شما دست روی دست میزارید، فرد دیگه ای از اون خانم خواستگاری نمیکنه و ایشونو واسه همیشه از دست نمیدین؟ شما اگه جلو نرید 100% اونو از دست میدید، اما اگه جلو برید فقط 50% احتمال داره که از دستش بدین. نه؟
به علاوه اینکه ایشون یه
خانومن و احتمالا متوجه علاقتون شدن
ممکنه فقط منتظر اقدام
شما باشن. این دقیقا شرایطیه که من توش قرار دارم. اگه تاپیکمو بخونین متوجه میشین. اونوقت ایشون اگه متوجه علاقه شما شده باشن و دختر عاقلی هم باشن، بعد از یه مدت که ببینن شما جلو نمیرید، برای نجات زندگی و ذهن خودشون، ممکنه کلا شما رو از ذهنشون حذف کنن.
اینم بگم که من خودم زوجهایی رو دیدم که پسره موقع عقد هنوز سربازی نرفته بوده. یه مورد زوج خوشبختم سراغ دارم که دقیقا در آخر کارشناسی عقد کردن و 2سال عقد موندن،. الانم بعد از 6 7 سال بازم پسره سربازی نرفته! چون هنوز داره درس میخونه! اما خداروشکر خوشبختن. البته اینا حمایت مالی خانواده پسر هم پشتشون بود. ولی کلا میخوام بگم که اینکار شدنی هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)