به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نمی خواستم دوباره جواب بدم ولی چون در مورد من و دوران عقد قضاوت کردی میگم
    نه اینکه تو دوران عقد خوشی نباشه ولی دوری که دوران عقده سخته
    اینکه بخواهی برای همو دیدن و درکنار هم بودن برنامه بچینی اخرش سه ساعتم نتونی کنارش باشی سخته برای هردو
    اینکه دوران عقد بزرگترا هی پیگیر عروسی هستند سخت میکنه مخصوصا اگه طولانی بشه که حرف و حدیثم میاد وسطتو دوران عقد تو اختیار کامل زن و زندگیتو نداری هنوز و اینم سختی هایی داره
    و یسری چیزا که تا تجربه نکنی نمی فهمی منم عین تو فکر میکردم پس زود قضاوت نکن و نسخه برای من نپیچ
    شما هم برو جلو ببین چی میشه!

  2. 2 کاربر از پست مفید Naashena تشکرکرده اند .

    فدایی یار (جمعه 23 اسفند 92), رفیق فابریک (شنبه 24 اسفند 92)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    سلام
    رفیق چرا داری وقتتو اینجا تلف میکنی
    برو از طرف مقابل خواستگاری کن
    مگه خانوادش خوب نیستن مگه دختر فهمیده ای نیست
    یا دخترشونو بهت میدن با نمیدن
    بجای اینکه این همه انرژی بذاری و سعی کنی ماها رو قانع کنی برو و اون دختر و خانوادشو قانع کن
    باور کن بعضی خانواده ها هستند که به دلایل مختلف حاظرن دخترشون به عقد تو در بیارن
    یا میترسن از اینکه بمونه روی دستشون و بعدها خواستگار پیدا نشه
    بعضی پدر مادرا که از صفر شروع کردن ممکنه درکت کنن و خودشونو جای تو بذارن
    خود منم شرایطم یه جورلایی مثل خودته ولی بابت شرایطم اصلا ناراحت نیستم چون اینطوری میتونم یه دختر قانع و بساز پیدا کنم و دختری که بخاطر خود من بیاد جلو خیلی بهتر از دختریه که بخاطر پولم بیاد
    کلی پسر شرایط تو رو دارن
    تو که توی ذهن همکلاسی هات نیستی باور کن خیلیاشون مثل تو هستند (اصلا یبار مطالب این سایت رو بخون تا متوجه بشی خیلی ها مشکل تو رو دارن)
    تنها نکته منفی اینه که زیر بار مسئولیت و تعهدات خیلی سنگینی خواهی رفت
    من خودم چون فهمیدم تحمل این بار سنگین کار من نیست خیلی شرایط سخت رو به جون خریدم ولی پیشنهاد ازدواج به کسی ندادم تا اوضاعم یکم رو براه بشه

    توانایی مواجه با مشکلاتی مثل درس و سربازی و کار و ازدواج و ... برای من غیر ممکن بود و وقتی دیدم قرار بهترین سالهای زندگیم اینطوری سپری بشه با اینکه اون موقع مورد خوب زیاد دور و برم بود دور ازدواج رو خط کشیدم

    فعلا با شرایط خیلی بهتر از تو (فقط بخاطر مشکل کار و اینکه مشکل سربازی و تحصیلات رو نداشتم) به بن بست خوردم

    من که نتونستم ولی امیدوارم تو بتونی این موانع رو کنار بزنی

    موفق باشی
    سلام .ممنونم بابت نظرت.میدونی چیه من وقت تلف نکردم چون تا بعد عید که نمی خوام کار خاصی بکنم.راجب نظر ها هم نه من نمی خوام کسی رو قانع کنم و.. من دارم تبادل نظر میکنم بعدش یه نظر مخالفی که درم میگم تا ببینم اون فردی که منو لطف کرده و راهنمایی کرده چه استدلالی داره اگه استدلالش مورد قبول باشه خب قطعا بهش عمل میکنم برام مثل یه فرضیه دیگه نمی مونه و میدونم با دلیل و منطق هستش.مثلا خیلی ها میگن بعد ازدواج خود به خود از لطف خدا شرایط مالی و کاریشون خیلی خوب شده و .. و این هم توجه دارم از اون چیزایی هستش که با عقل و منطق نشه بهش جواب داد و کاملا هم دیدم به چشم خودم مثل معجزه !!
    دوست من کاش همه ی دخترا هم همین طور بودند البته من اون دختر رو خونوادش رو نمیشناسم ولی مسلما مشخصه چقدر خونواده ی خوبی هستند که چنین دختری رو تربیت کردند..اون دختر مورد توجه خیلی دیگه از دوستام هم بوده و این که هممون شرایط نداریم شده یه مزیت و گر نه شاید الان اونم ازدواج کرده بود به هر حال الان سوال اساسی من این هستش فکر میکنید اگه اون منو دوست داشته باشه ممکنه برام سه سال صبر کنه در واقع سه یا 4 سال عقد هم باشیم ؟؟

    دوست من ببنید شما هم صبر کردید سربازی و درس تموم شه ؟؟درسته؟؟ ولی میگید به مشکل خوردید؟؟جالبه منم خیلی ها رو دیدم که با این دیدگاه پیش میرند بعدش میبینند تفاوتی نکرد و.. حلاا انشالله شما هم خدا برات یه مورد خوب در نظر گرفته
    من در جواب منفی مشکلی ندارم درسته ناراحت نمیشم ولی جوابش منفی باشه دیگه به زور که نمی خوام یکی رو بخوام.ولی من میگم نظرش مثبته ترسم اینه به خاطر شرایط عقد مالی بهم جواب رد بدند ولی به احتمال زیاد بعد عید یه حرکتی بکنم ؟؟!!

    منم میترسم از این که الان این مورد خوب دور و برم هست رو ول کنم وقتی به شرایط شما رسیدم اون مورد خوب رو نبینم !!!

    راستی مثلا اگه اونا قبول کنند دخترشون ازدواج نکنه و.. من حاظرم دو سال دیگه هم عقد کنم فکر میکنید بهم اعتماد میکنند نشون بزاریم ؟؟
    راستی من حاظرم برم زیر مسایل سخت و .. کلا سختی رو دوست دارم ولی میگم طوری نشه دیگه کلا زیر بارش بمونم زیر بار سختی ها !!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Naashena نمایش پست ها
    نمی خواستم دوباره جواب بدم ولی چون در مورد من و دوران عقد قضاوت کردی میگم
    نه اینکه تو دوران عقد خوشی نباشه ولی دوری که دوران عقده سخته
    اینکه بخواهی برای همو دیدن و درکنار هم بودن برنامه بچینی اخرش سه ساعتم نتونی کنارش باشی سخته برای هردو
    اینکه دوران عقد بزرگترا هی پیگیر عروسی هستند سخت میکنه مخصوصا اگه طولانی بشه که حرف و حدیثم میاد وسطتو دوران عقد تو اختیار کامل زن و زندگیتو نداری هنوز و اینم سختی هایی داره
    و یسری چیزا که تا تجربه نکنی نمی فهمی منم عین تو فکر میکردم پس زود قضاوت نکن و نسخه برای من نپیچ
    شما هم برو جلو ببین چی میشه!
    دوست من گویا شما از من ناراحت شدید من خدایی ناکرده قصد جسارت و یا نارحتی شما رو نداشتم...شمایی که لطف کردی و وقت گذاشتی و نظر دادی....امیدوارم منو ببخشید...
    دعا میکنم این شرایط شما بهتر شه..
    راستش خدا نکنه خونواده ی هیچ دختری این قدر سخت بگیرند که حتی هفته ای سه ساعت هم نتونی همسرتو ببینی و خیلی عذابه ...حداقلش دیگه یه روز در هفته یا دوروز نهایتش که دیگه باشه...
    میدونید دوران عقد هم تموم شه که این مشکلات تموم نمیشه باز طوری دیگه زندگی رو تلخ میکنند..
    خدا کنه اون قدر این احترام هاو حرمت ها باشه و چنین شرایطی برای کسی اتفاق نیفته..
    بازم ببخشید ناراحت کردم شما رو.

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 تیر 93 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1392-12-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    290
    سطح
    5
    Points: 290, Level: 5
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم حرفای شما رو خوندم
    چقدر خوبه که یه پسر به یه دختر خانم خیلی علاقه داره.
    من وقتی سال سوم دانشگاه بودم یکی از دوستام که سال دوم بود با یکی از بچه های دانشگاه که سال سوم بود ازدواج کرد اون پسر هیچی نداشت سرباز ی هم نرفته بود و یه کار موقت داشت. یک سال تو عقد بودند بعد عروسی کردن.
    بعد از عروسی داماد رفت سربازی خلاصه بگم الان شوهر دوستم یه شرکت داره با درامد خیلی خوب و یه دختر هم دارن.و خیلی خوشبختن. خدایش دوستم یه دختر نمونه بود هم تو درس و هم تو اخلاق. کاملا شرایط شوهرشو درک میکرد اصلا بهش سخت نگرفت چون از صمصم قلب دوستش داشت. قبل از ازدواج هم باهم دوست نبودند اون پسر از طریق یکی از دخترای متاهل کلاسشون از دوستم خواستگاری کرد اول دوستم مخالفت میکرد ولی بعد که یه کمی بیشتر در موردش سرچ کرد دید واقعا پسر خوبی و ارزششو داره با این شرایطش باهاش ازدواج کنه. تازه بعد عروسیشون که داماد سرباز بود دوستم هم ارشدشو خوند.
    نظر من اینه که اگه واقعا یه پسر اهل کار هستی و می تونی یه شغل خوب پیدا کنی. بیا مثل شوهر دوستم اقدام کن. اول به یه خانم که ترجیحا متاهل باشه نظرشو در مورد ازدواج با شما بپرسه یا لااقل شرایط رو جوری فراهم کنه که شما با هم صحبت کنید قصد جدی خود رو در ارتباط با ازداوج با ایشون مطرح کن و شرایط شغلی و درامد هم براش توضیح بده ببین اصلا دختری هست که بتونه شما رو درک کنه یا نه.
    دخترا اونچیزی که ظاهرشون نشون میده نیستن. مثلا گاهی اوقات یه دختر رو می بینی از رو ظاهرش فکر میکنی از اون دخترای کاملا سختگیر هستن ولی وقتی باهاشون صحبت میکنی می بینی که چقدر براحتی می تونند شرایط طرف مقابل رو درک کنه.

  5. کاربر روبرو از پست مفید khavar sharq تشکرکرده است .

    فدایی یار (دوشنبه 04 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج برای پول
    توسط Lonelylife در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مرداد 97, 19:14
  2. چه جوري از شوهرم پول بگيرم. راهكار بگيد لطفا
    توسط negad در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 19 خرداد 96, 18:07
  3. از پولی که دوری اورده نفرت دارم
    توسط msa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 مرداد 94, 21:12
  4. مشکل پوچی
    توسط gsboon در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 18:03
  5. زندگي پوچ
    توسط Hesan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 شهریور 87, 20:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.