سلام
دارم از خوشحالی بال در میارم
ممنون که جوابمو دادین. این بهترین عیدی عمرم بود.
لینکهارو میخونم.
بعدا سوالهام رو میپرسم و بیشتر از خودم میگم.
حقیقتا ممنونم![]()
تشکرشده 124 در 44 پست
سلام
دارم از خوشحالی بال در میارم
ممنون که جوابمو دادین. این بهترین عیدی عمرم بود.
لینکهارو میخونم.
بعدا سوالهام رو میپرسم و بیشتر از خودم میگم.
حقیقتا ممنونم![]()
eimanpaladin (سه شنبه 05 فروردین 93), khaleghezey (سه شنبه 05 فروردین 93), salehe92 (سه شنبه 05 فروردین 93), کاغذ بی خط (پنجشنبه 28 فروردین 93), هم آوا (پنجشنبه 21 فروردین 93), مدیرهمدردی (سه شنبه 05 فروردین 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 17 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)