به نظر منم برو جلو.. بعدها حسرت بخوری. بگووببین چی میگه، کیه... شاید اونطور که ظاهرش نشون میده هم نباشه. باید باهاش صحبت کنی و سوالات اساسی رو بپرسی ببینی نظرش چیه..
اگه دخترخوب و بسازی باشه وتوقعش کم باشه و توانایی ها تو بشناسه و بت تمایل داشته باشه... مطمئن باش صبرمیکنه، من خیلی این مواردو دیدم...
ولی باید اعتمادبه نفست و ببری بالا که بتونی خودتو نشون بدی و نظرشو جلب کنی...
دوس دارم ببینم چه دختریه و جوابش چیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)