به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 81
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها
    باز هم ماجرای سفره هفت سین و رفتن به شهرستان...

    احساس می کنم تلاش هام بی فایده بوده.

    باز هم این که من مرد هستم و تو باید پشت سر من بیای.

    باز هم گریه و شب نخوابی.

    زور نمیگه. آخرش می مونه اما خون به چگرم میکنه.

    و من هنوز هم جراتمند نیستم. چون وقتی قهر کرد رفتم پیشش خوابیدم. آقای sci باید معمولی رفتار کنم تا یاد بگیره درست حرفش رو بزنه. اما من طاقت نیاوردم و رفتم سراغش.

    میگه مادر من عیدها پیش مادرشوهرشه. من نمی فهمم ما چهارساله دیگه امسال... ندیدم مادرش پاشو خونه ی مادرشوهر بذاره والا. مثل کارد و پنیرن. ولی شوهرم نمی بینه فقط حرفای مادرش رو می شنوه.

    من چیزی نگفتم. بیشتر سکوت کردم و آروم گریه کردم...

    لعنتی.

    صبح بوسم کرد و رفت. نمی فهمه که ازش متنفر میشم این همه نفرت رو که به وجود میاره یعنی نمی بینه؟
    دوست خوبم این همه مشکلات بزرگ رو با صبوری حل کردی حالا گیر دادی به یه موضوع کوچیک ...

    اصلا نباید برات مهم باشه ... شما حرفتو بزن ، نظرتو بگو ولی اگه دیدی محالفت میکنه و اهمیت نمیده دیگه خودخوری نکن ... حالا که همه چی رو به بهبودیه حیفه بخاطر یه مسئله جزئی هردوتون ناراحت بشین .... روز عید هم یه روزی مثل بقیه روزا ارزش نداره این همه بخاطرش گریه کنی خودتو ناراحت کنی ... به جای این کارا سعی کن بهت خوش بگذره ...
    بذار احساس کنه که مرده و خانومش هم تابعشه ... چه اشکالی داره ؟؟؟؟
    به نظرم روز بعد خودت پیشنهاد بده که کجا برین ... همسرت وقتی ببینه همراهیش کردی مخالفت نمیکنه ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  2. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), الهام20 (سه شنبه 20 اسفند 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1392-12-15
    محل سکونت
    حوالی کوچه امید
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    615
    سطح
    12
    Points: 615, Level: 12
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 124 در 44 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    0
    Array
    سلام she جان
    من با تمام وجود درک میکنم. منم همینطورم
    همیشه به هر مناسبتی باید خونه اونا باشم
    تازه به جای قدر دونستن یک عالمه پشت سرم غیبت میکنن و شوهرم هم به جای اینکه بفهمه به خاطر اون تمام روزای خوبم رو مجبورم خراب کنم میگه همه زنا میرن خونه مادرشوهرشون
    البته همه زنا به جز خواهرهای خودش!!!
    اما من با استفاده از تاپیکهای شما و پاییز رابطمو بهتر کردم.
    شما هم چیزی نگو نگذار بفهمه دوست نداری بری.
    به رفتار مادرش دقت کن ببین کدوم نیازشو خوب برطرف میکنه که ازش حرف شنوی داره
    بعد کم کم جای مادرش رو واسش پر کن
    موفق باشی
    خدا به منم صبر بده

  4. 3 کاربر از پست مفید زن امیدوار تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  5. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام sheعزیز.
    درک میکنم وقتی داری این مراحل روطی میکنی به امیداینکه یه روزی برسه که دیگه بدون دغدغه وزحمت فراوون وگریه به اون چیزهایی که میخوای برسی.یعنی میشه؟
    فک کنم ماهم سال تحویل بایدبریم اونجا.فک کنم چیه.صددرصد.من فقط تونستم سال اول نگهش دارم.اونم به این دلیل که سال تحویل توی خونه خودمون باشیم واسه اولین بار.امازیادهم خوش نگذشت.میدونی چرادیگه؟؟؟؟چون آقادلش پرکشیده بودواسه خونه باباش.به زوربهم سال نوروتبریک گفت!!!پس به این مکافاتتش نمی ارزه.بزارهرجااون خوشه برید.چون مردهاخوب بلدن که لحظه های خوب روخراب کنن.واسشون هم مهم نیست پس بیا مابازهم کوتاه بیایم وهمه چیخوب شروع شه توی سال جدید.
    همیشه هرمناسبتی باشه خونه اوناهستیم.
    این روزها هم که موقع خونه تکونی ومن باهزارتا دوزوکلک میرم تابه مادرتنهام کمک کنم.
    نمیدونم چی بگم. اماآخرسالی منم هیچ حال خوبی ندارم.امیدوارم سال جدیدواسه همه خوب باشه مخصوصا شما
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  6. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), she (سه شنبه 27 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  7. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بانو پاییز خوش بحال مادرتون که یک دختر به خوبی و مهربانی شما داره که بفکرش هست که نگرانشه و برای خانه تکانی آخر سال میاد کمکش درود بر شما بانو

    ایشالله سال دیگه یه سال خوب باشه پر از شادی و موفقیت برای شما بانوان فهیم ایرانی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  8. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), she (سه شنبه 27 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  9. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام دوستان.
    من خوبم و پر از حال و هوای اسفند. سال بعد هم زندگی سختی های خودش رو خواهد داشت. اما اگر از همین لحظه ها استفاده ی خوبی نکنم پس زندگی رو هدر دادم.

    پاییز جان اگر به کاری مجبوری، نگاهت رو عوض کن. مهم چیه؟ این که خوش بگذره. همین.

    من سال تحویل رو خونه ی خودمون هستم و بعدش میریم شهرستان. برای همگی سال های خوبی رو آرزو می کنم.

    شاد و سلامت و جراتمند باشیم. :)

    توی سال جدید مراقب "کلمه ها" باشیم.

  10. 5 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), میشل (سه شنبه 27 اسفند 92), zendegiye movafagh (چهارشنبه 28 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  11. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام مجدد.
    نگرانی همیشگی قبل از رفتن به شهرستان کمی عصبی ام کرده. و زبون دلم تلخ شده. آماده ام که حرف های تلخ بزنم...

    من هیچ حرف بیفایده ای نخواهم زد. حرفی که گوشت تلخی و کدورت بیاره نخواهم زد. من منفعل - پرخاشگر نمی خوام باشم. این همه گوشه و کنایه ی تلخ چه فایده ای داشتهتا حالا؟

    جز ضرر و ناراحتی و دوری من و همسرم از همدیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب نگاه کن! یه زاویه دید خوب برای خودت در نظر بگیر... من خوشحالم. رابطه خوبی با همسرم دارم. میخوام خوشحالتر و خوشبخت تر باشم.

    "خوش رو باش، مهربون باش و بذار کاری رو که میخواد انجام بده..." بچه ها این یه رمزه! یه دستورالعمل فوق العاده است! اینو فقط زن های فهمیده می فهمند!

    کلمه ها رو زیاد خرج نکن. کمتر حرف بزن. اما خوب و بدون منظور و کنایه حرف بزن!!!

    برای خوب گفتن، لازم داری زخم های دلت رو پاک کنی و یه جور دیگه به زندگی نگاه کنی.

    ما همونطوری زندگی می کنیم که می خوایم.

    جراتمندی
    جراتمندی
    جراتمندی

    مهربانی و حفظ فاصله و استقلال

  12. 7 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 01 فروردین 93), terme00 (سه شنبه 19 فروردین 93), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), میشل (چهارشنبه 28 اسفند 92), بابک 1369 (چهارشنبه 28 اسفند 92), دختر بیخیال (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    مثل ساعت های قبل از کنکور با خودت حرف میزنی.

    اینقدر نگران نباش، درساتو بلدی...

    راستی سلام...

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  14. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), she (یکشنبه 10 فروردین 93), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  15. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام. سال نو همگی مبارک باشه.

    من بالاخره غر و غر و ناراحتی رو اول عید راه انداختم. خیلی عصبی بودم. قرار بود 5 روز اول عید رو برم شهرستان و همزمان خانواده ام میومدن تهران و ما نبودیم.

    این برای من که دلم واسشون یه ذره شده بود، سخت بود و زور داشت. 5 روز کنار اون ها، 5 روز تعطیلی در خدمت اونا.... این شد که رفتنی بحثمون شد. ولی سعی کردم به خودم مسلط باشم.

    5 روز به خوبی مدیریت کردم. بعدش برگشتیم تهران و خانواده ام رو فقط یک روز مهمون کردم و بعدش با هم رفتیم عید دیدنی.

    دلم برای مادرم تنگ میشه. اونا برگشتن که برن مسافرت.

    دیشب آروم و یواشکی گریه می کردم که شوهرم فهمید و اومد دلداریم داد.

    ولی منت نذاشتم. غر غر نکردم و سعی کردم به هر دومون خوش بگذره.

    پدر و مادرش راضی هستند. شوهرم هم راضیه و میگه که تعطیلات خوبی بوده. پدر و مادر من هم از این که ما با هم خوبیم راضی هستن.

    خب .... گور بابای من ناراضی!

    البته من اظهار نارضایتی نمی کنم. بهش گفتم که بهم کنارش خوش گذشته و از اینکه کنارمه خوشحالم.

    نمی دونم سردمه... یه چیزی سرده بینمون... نمی دونم... احساس می کنم یه چیزایی سر جای خودش نیست. گرمی و محبتی رو که می خوام توی چشماش و حالتش نمی بینم. نه با خودم و نه با خانواده ام. شایدم حساس شدم. شایدم دارم اشتباه می کنم...

    چقدر کم حافظه ام... قبلن چطوری بود؟؟!! کاش بیشتر احساساتش رو بروز میداد که مجبور نمیشدم حدس بزنم.

    - - - Updated - - -

    باید کمی صبورتر باشم... اون عاشق من نیست ولی دوستم داره. زندگیش رو دوست داره. ولی وجهه ی خودش رو توی خانواده خراب شده میدونه فکر کنم. نمی دونم. زمان لازم دارم تا رفتارهام رو اصلاح کنم.

    1. سرویس اضافه دادن ممنوع.

    2. سست و مردد بودن ممنوع.

    3. حرف اضافه و بی فایده ممنوع.

    4. گوشه و کنایه ممنوع.

    5. صبر. خونسردی. صبر. خونسردی.

    6. قاطعیت و مهربانی.

    7. رفتار درست، منطقی.

    8. گیر دادن، حساس شدن، زوم کردن روی حرفاش ممنوع.

    9. مخالفت اساسی تا اطلاع ثانوی ممنوع.

    10. صحبت کردن تحت هر شرایطی راجع به خانواده اش ممنوع.

  16. 5 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), میشل (یکشنبه 10 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 19 فروردین 93), زن امیدوار (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (یکشنبه 10 فروردین 93)

  17. #39
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام دوستان.
    تمام مواردی که می خواستم رعایت کردم. تعطیلات خوبی داشتم تا آخرش.

    فقط یه اشتباه داشتم. باهاش دردودل کردم... راجع به اینکه چقدر دلم برای مادرم تنگ میشه و چقدر اذیت میشم که نمی تونم ببینمش طی سال و چقدر دلتنگش میشم و این حرفها.

    اون موقع دردودل همه چی خوب بود اما بعدش ... حالا هر روز به جای یه دفعه دو دفعه به مادرش زنگ میزنه!!!!!!

    همین.

    و دوم اینکه یکم به حالات و حسش وابسته شدم. دیروز مهربون نبود، منم حالم گرفته شده بود. این وابستگی عاطفی منو از زندگی میندازه.


    1. وابستگی عاطفی ممنوع.
    2. به خودم باید برسم یه کم.
    3. درد دل هم که کلن مممممممممممممممممممنوع.

  18. 8 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), terme00 (سه شنبه 19 فروردین 93), فرشته مهربان (سه شنبه 19 فروردین 93), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), میشل (پنجشنبه 21 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبا_2009 (سه شنبه 19 فروردین 93)

  19. #40
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها
    سلام دوستان.
    تمام مواردی که می خواستم رعایت کردم. تعطیلات خوبی داشتم تا آخرش.

    فقط یه اشتباه داشتم. باهاش دردودل کردم... راجع به اینکه چقدر دلم برای مادرم تنگ میشه و چقدر اذیت میشم که نمی تونم ببینمش طی سال و چقدر دلتنگش میشم و این حرفها.

    اون موقع دردودل همه چی خوب بود اما بعدش ... حالا هر روز به جای یه دفعه دو دفعه به مادرش زنگ میزنه!!!!!!
    سلام

    من متوجه این قسمت نشدم. اشکالش چیه؟ یعنی چطوری ربطش می دی به درد و دلی که با همسرت داشتی؟
    فکر کردم شاید با حرفهای شما بیشتر متوجه محبت مادرش و نعمت داشتن مادر شده و داره سعی می کنه بهش محبت کنه.
    منظور بدی نداره و قصدش اذیت کردن شما نیست.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  20. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), she (چهارشنبه 20 فروردین 93), فرشته مهربان (سه شنبه 19 فروردین 93), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), میشل (پنجشنبه 21 فروردین 93)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.