به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    متین جان
    شما از تیر ماه تا الان دارید راجع به این آقا و این رابطه تاپیک می زنید.
    صد بار شما را تحقیر کرده و رابطه را تمام کرده، نمی دونم چرا اصلا متوجه عمر و زمان و شخصییت نیستی که داره این وسط حروم می شه. له می شه. چرا تمومش نمی کنی؟

    دو سال از عمرت را گذاشتی پای این آدم، هنوز نفهمیدی که شما را نمی خواد؟

    نمی گم مناسب شما نیست یا چه ایراداتی داره، چون ظاهرا تو تاپیکهای قبلی هرچی دوستان گفتن اصلا برات مهم نیست.
    اگر از مرد بی اراده و بی مسئولیت و فرصت طلب و تنبل و پررو ... خوشت می آد، بگرد یه بی مسئولیت بی خود دیگه پیدا کن که تو را دوست داشته باشه و بخوادت.



    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا نمایش پست ها
    متین عزیز،

    من تاپیک قبلی شما را که دنبال می کردم خیلی خوشحال شدم که در نهایت متوجه شدی که باید رابطه را تمام کنی و ظاهرا هم این کار را کردی.
    بعد از اون هم دیدم که در کمتر از یک ماه مجدد رفتی سراغشون که بهت گفت "برو به زندگیت برس"
    باز برای تولدش اومدی پرسیدی چی براش بخرم و من متعجب از رفتار شما!

    برای این تاپیک جدیدت چند بار خواستم چیزی بگم ولی دیدم حرفی ندارم.
    گفتنی ها همه گفته شده. اما دلم می خواست یه چوری بفهمم چرا متوجه نیستی.

    دیروز دیدم توی یک تاپیک در مورد رابطه دختر و پسر برای مراجع راهنمایی گذاشته بودی که ادامه نده و ....
    انگار ما آدمها در صحبت کردن خوبیم و در عمل ؟
    راستش مساله تو خیلی واضح تر و جدی تر از اون خانم به نظرم رسید و برام سواله که متین متوجه نیست؟

    اگر متوجه هست چرا هر دو سه هفته یک بار به یک بهانه ای دوباره شروع می کنه؟
    از اواسط تیرماه که قطع رابطه کردی تا الان یک بار گفتی عمل جراحی داشته رابطه را شروع کردی
    یه بار تولدش شد
    یه بار تو باید می رفتی یه اداره ای ....

    اینها همه عذر و بهانه الکی است. این همه آدم جراحی می شن، تو مسئول دلداری و کمکی؟
    بدون کمک اون آقا نهایت کارت یک هفته دیرتر انجام می شد، رفت و آمد اداری سخت تره یا این شکسته شدن غرورت و شخصیتت و له و لورده کردن خودت؟
    طی کردن روزهای سخت ترک اعتیادت به تلفن و رابطه و صداش و ... راحت تره یا دنبال کار اداری رفتن؟

    خودت را علاف یک مرد سی و سه ساله که تکلیفش با خودش مشخص نیست کردی که چی؟
    زندگیت را و روزهای جوونیت را هدر نده.
    همیشه فرصت خواستگار داشتن و ازدواج کردن نداری.

    از اون مهم تر این که این رابطه و این رفتارها به شکل فرسایشی و آروم آروم داغونت می کنه.
    اون آدم را به طور کلی برای خودت بکش.
    حتی اگر اونها تو را بخوان، تو دیگه نباید بخوای.
    یک آدم ضعیف و بی اراده که دو ساله تو را مسخره و آلت دستش خودش کرده و ذره ذره غرور و شخصیت و عزت نفست را ازت گرفته.

    متین تو اگر نجنبی فنا می شی.

    مرد سی و سه ساله توی دانشگاه شما چیکار می کرد؟
    شغلش چیه؟
    نظر خانواده ات چیه؟
    خودت چند سالته؟

    - - - Updated - - -


    یک سره هم حرف از این که گفته نامزدیم می زنی.
    این که تو را مسخره خودش کرده و به در و همسایه می گه نامزدیم و آبروت را برده و یه ذره غیرت و جرات و شهامت زندگی کردن نداره خیلی برات جالبه؟
    خیلی خوشحالی که یه پسر بی اراده و بیمار تو را اینور اونور نامزد خودش معرفی می کنه؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 18 اسفند 92 در ساعت 13:38

  2. 10 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 18 اسفند 92), asemaneabi222 (یکشنبه 18 اسفند 92), del (سه شنبه 20 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), sanjab (یکشنبه 18 اسفند 92), sara 65 (یکشنبه 18 اسفند 92), فرشته مهربان (سه شنبه 20 اسفند 92), پونه (یکشنبه 18 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 19 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 19 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.