به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array

    حس میکنم دارم از دور زندگی خارج میشم

    سلام
    بچه ها حس میکنم برای اینکه بهم سخت نگذره دارم کلا از دور زندگی خارج میشم
    برای همین هم هفته ای یک بار حالم گرفته میشه انگار رو تردمیل میدوم بعد که تموم میشه نای راه رفتن هم ندارم منظورم این هست که یک هفته سعی میکنم شاد باشم و به گذشته فکر نکنم بعد یه دفعه کم میارم
    حس میکنم زندگی نه تنها برای من بلکه برای خیلیها سخت و دنیا تنگ شده
    الان که مینویسم بغض دارم روانشناسم منعم کرده که تاپیک بزنم ولی هرچی گشتم دیدم کسی نیست که باهاش حرف بزنم اومدم تاپیک زدم
    دوستی که باهاش حرف بزنم ندارم و سخت گیرم تو صمیمی شدن با دخترا . چون رو فهم و قوه طنز طرف حساسم با هر کسی حال نمیکنم حتی هم کلام بشم
    روزای اخر سال هم هست من همیشه این روزا یه حال غریبی دارم
    کلا حالم روبراه نیست فکر میکنم دارم خودمو گول میزنم که روزای خوب میاد.. مثل مرغ پر کنده میگردم برای خودم یه دلخوشی پیدا کنم
    اما بعضی وقتا واقعا ته میکشه انرژیم
    از مردها ناامیدم از دوست داشته شدن ناامیدم
    تصمیم گرفتم با همین آدمهایی که تا الان تو زندگیم هستن بگذرونم شخص جدیدی اصلا نمیاد
    اوضاع اقتصادی کشور خیلی عصبیم کرده حس میکنم زندگی داره دیوارهاشو بهم فشار میده تا لهم کنه
    از ارزوهام میزنم از رویاهام زدم دیگه حتی یک لحظه هم نمیذارم رویا بیاد تو ذهنم
    نمیتونم تعادل رو در زندگیم حفظ کنم
    و خیلی حس های بد دیگه که نمیگم که سرتون درد نیاد
    ویرایش توسط فرشته مهربان : یکشنبه 18 اسفند 92 در ساعت 09:41 دلیل: اصلاح ادبیات برای خروج از حالت شفاهی و محاوره ای

  2. 6 کاربر از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 18 اسفند 92), faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), Mr.Anderson (شنبه 20 اردیبهشت 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.