به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zendegiye movafagh نمایش پست ها
    سلام
    یعنی چی با خواهرتون دوست بوده ؟ در چه حدی بوده ؟؟
    بعد به همسرتون می گید مرد پاک .خواهر زن مثل خواهر خودش باید باشه...
    شما برای تبرئه کردنتون دلیل می یارید فیلم هیس ... یا تجاوز از آدم یه فاحشه می سازه
    خانم این حرفا رو بریزید دور . به خودتون رجوع کنید
    شما چه لباسایی می پوسیدید که باعث تحریکش می شده . منظورتون از بچگی 6 سالگی که نیست احتمالا 13 یا 14 سالگی که به سن بلوغ رسده بودید ؟
    توی یه تاپیک دیگه دیدم نوشتید به خاطر ویژگی هاتون هر جا میرید مورد توجه مردها هستید !!! نوع پوششتون چه طوریه ؟ چه نوع برخوردی دارید با آقایون ؟
    فکر نمی کنم صرفا به دلیل زیبایی باشه چون خانمهای فوق العاده زیبایی دیدم که خودشون رو از نگاه بد حفظ می کنن و حدود روابط رو برای خودشون تعیین کردند .
    و اینکه چند تا رابطه حتی در حد مکالمه با پسراداشتید ؟!!!
    خودتون هم تا حدودی مقصر بودید .
    منظور من ازین حرفا اینه که همه چی رو تقصیر بقیه نندازید و حدود و راوابط رو برای خودتون همسرتون و حتی خانوادتون مشخص کنید که خواهرتون نخواد بهتون خیانت کنه
    خانم zendegiye movafagh هیچ وقت به خودتون اجازه ندین راجع به دیگران اینطور قضاوت کنید!!
    هیچکس برای قضاوت شدن اینجا نمیاد! اگه دنبال همچین چیزی بودن قطعا حرفاشونو جایی نمینوشتن که اسمش همدردیه!!

  2. 3 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), کاغذ بی خط (شنبه 17 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 94, 23:01
  2. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 11:37
  3. حال و احوال هستی
    توسط هستی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 خرداد 92, 02:14
  4. رابطمو قطع کردم آیا کار درستی کردم و حالم بهتر خواهد شد؟
    توسط ملن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 20:42
  5. +به نظر شما کار درستی کردم؟
    توسط محمد حسین در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 87, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.