سلام داداشی.
داداشی من هم با تو موافقم که قبل خانواده خودت باید بری حداقل یک بار حضوری باهاش حرف بزنی ولی معمولا تو محیط دانشجویی حتی اگه دختر خانم از شما خوشش بیاد ممکنه بهت ج رد بده.تو دوران دانشجویی و پیشنهاد های تو این دوران کلا دخترا دوست دارن بهشون چندین بار ابراز علاقه بشه ولی اگه با خانواده اقدام کنی یک جواب داره و ناز کردنش رو نداره.
یه جا گفتی باهاش چشم تو چشم شدیم!!! خیلی کار ضایعی هست حداقل اگه چشم تو چشم شدی تا اون چشمشو اون طرف برنگردونده تو همینطوری نگاه کن.
اگه همینطوری دست رو دست بذاری همون دختر خانم اگه کمی ازت خوشش اومده باشه ممکنه ازت حتی بدش هم بیاد.
در ضمن گفتی ظاهرم چندان خوب نیست!!! نگو داداش گل اگه خودت درباره خودت اینچنین فکری بکنی پس بقیه دربارت چه فکری بکنن خب؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)