با سلام
بیشتر از تعداد اقوام ، آنچه که مهم هست صفات و نوع شخصیت طرفین هست.
معمولا:
رفت آمد زیاد،
لذت بردن از جمع،
انرژی گرفتن از جمع،
صمیمیت های زیاد،
خود فاش سازی زیاد،
کمتر کنترل گر بودن،
باز بودن، و قاطی بودن
از خصیصه های شخصیت های برونگرا می باشد.
و به عکس شخصیت های کمالگرا، و درون گرا :
ارتباطات محدود و بسیار کنترل شده دارند که باید تحت نظارت و مدیریت باشد، ک
متر با کسی قاطی می شوند،
خود فاش سازی حداقل دارند و
حریم های خود را به شدت حفظ می کنند.
حالا اگر پس از بررسی شخصیت های یکدیگر متوجه شدید که هر دو شما از یک نوع شخصیت هستید این مورد زیاد مشکلی ایجاد نمی کند.، لیکن اگر هر کدام شما از نظر برونگرا بودن و درونگرا بود در دو طیف مختلف هستید ، این موضوع یکی از کشمکش های مهم زندگیتون خواهد بود.
پس به طور خلاصه دوری و نزدیک مسافت، و تعداد اقوام مهم نیست. بلکه نوع شخصیت شما دو نفر از نظر برونگرا و درونگرا بودن مهم هست.
برای پی بردن به این مسئله حضوری باید دو نفری به یک مشاور خانواده مراجعه کنید و مصاحبه شوید و حتی اگر نیاز بود آزمون شخصیت بدهید تا این مسئله برای هر دو شما روشن شود










علاقه مندی ها (Bookmarks)