به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 19 نخستنخست ... 5678910111213141516171819 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 185
  1. #141
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    سلام خسته نباشید مدیرخوب همدردی سوا ل از شما
    1ـ یه خاطره از خودتان و دکتر جعفری بگوید
    2ـ دکتر جعفری درباره من به شما چه گفته است
    3ـ نظرتان درباره وبلاگ دکتر جعفری است
    4ـ نظرتان درباره محمد ابراهیمی خانم میشل بگوید
    5ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کن
    6ـ برنامه تالارهمدردی در سا ل جدید چه است
    7ـ ارتقا تالارهمدردی برنامه دارید
    8ـ مدیران جدید تالار انتخاب می کنید یا نه
    9ـایا تالار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
    10ـ بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتی

    امیدوارم همیشه موفق باشید

  2. 8 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 08 اسفند 92), کامران (جمعه 09 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), شیدا. (جمعه 09 اسفند 92)

  3. #142
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array
    1- از چه غذایی بدتان می آید ؟
    2 - لطفا یکی از بزرگترین اشتباهات و یکی از بدشانسی ها و یکی از خوش شانسی های بزرگ زندگیتان را بگوئید ؟
    3 - اهل سیاست هستید ؟
    4 - برای مسافرت کدام شهر را ترجیح میدهید ؟
    5 - دو تا از بهترین فیلمهایی که دیده اید را نام ببرید ( یکی ایرانی و یکی خارجی )

    با تشکر

  4. 10 کاربر از پست مفید digitalman تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (پنجشنبه 08 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), کامران (جمعه 09 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), شیدا. (جمعه 09 اسفند 92)

  5. #143
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مدیر عزیز
    خوب بریم سراغ هیزم های من

    1-تا حالا شده موقع عصابنیت بچه هاتون را تنبیه بدنی کنید؟

    2-چرا رشته مشاوره را انتخاب کردین؟

    3-در مشاوره های حضوری شده اشتباه خطرناکی کنید و وضع مراجع را بسیار بدتر کنید؟ داستانش چی بوده و در نهایت چی شده؟

    4-دچار حس عشق بعد از ازدواج به کسی شدید که ناچار به سرکوبش بشید؟

    5-بدترین خاطره کاریتون چیه؟

    6-بهترینش؟

    7-خودتون تا حالا نیاز شده پیش مشاور برید؟ سر چه موضوعی؟

    8-شده موقع اذان صبح پا بشین و از تنبلی یا خستگی کمی تصمیم گرفته باشین بخوابین و بعد که پاشدین دیده باشین آفتاب زده؟

    9-تا حالا پیش اومده به کسی مشاوره ای داده باشین و در موقعیت مشابه خودتون اون کار را انجام نداده باشین؟

    10-تا به امروز دچار شک در مورد اعتقادات دینیتون شدید؟ چطور باهاش برخورد کردین؟ نتیجش چی بوده؟

    11-اگه مشاور نمیشدین چه شغلی را امتحان میکردین؟

    12-تا حالا شده به ذهنتون بزنه از بعضی از بچه های تالار که خیلی خوب مشاوره میدن برای کار حضوری دعوت به عمل بیارین؟ کی؟

    13-بزرگترین مشکل حال حاضر کشور چیه؟ چطور باید حل بشه؟

    14- اگه با دعای شما خداوند جون یک نفر را میگرفت این دعا را در حق کی میکردین؟

    15-با خانم فرشته مهربان نسبتی دارین؟ (من حدث میزنم همسرتون باشن!) درسته؟

    16-اگه نسبتی ندارین ایشون را دردنیای واقعی دیدین؟

    17-ی انتقاد از فرشته مهربان بکنید؟

    18-ی انتقاد از من بکنید؟

    19-ی پیشنهاد به من بدین؟

    20-و ی نصیحت برام بنویسین؟

    21-و ی نقطه + که در من میبینید را بگین؟

    22-مخاطب قرآن همه بشریت هستن یا فقط شخص رسول الله؟ برای پاسختون استدلال و شاهد بیارین؟

    23-میدونیم که اگه علت، تامه شد معلول رخ میده! (مثل با اجتماع نفت و اکسیژن و جرقه، آتش که معلول نهاییه ایجاد میشه)
    خوب خداوند علت تامه خلقته و از طرفی یکی از اسماالحسنی اسم خالق هست که اسم صفته! پس همواره باید خلق کنه! با این اوصاف آیا خدا همیشه مخلوق داشته؟ این ماده که در جهان موجوده همیشه بوده یا بعدا خلق شده؟ اگه بعدا خلق شده قبلش خدا از ازل تا اون لحظه که ماده را خلق کرده علت تامه نبوده یا اسم خالق ازش صلب میشده؟ (خدا که صفت صلبیه نداره؟) و اگر این ماده همیشه بوده پس ازلی میشه و مامیدونیم هیچکدوم از حدوث عالم مهر ازلیت نمیخوره روشون؟ و میدونیم وجود عدم و عدم وجود نمیشه! لطفا مساله را روشن کنید؟

    24-استعداد مشاور شدن را در وجود من میبینید؟

    ممنون که وقت میذارین
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  6. 12 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), meinoush (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), sara 65 (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), میشل (جمعه 09 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), شیدا. (جمعه 09 اسفند 92)

  7. #144
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی نمایش پست ها
    سلام خسته نباشید مدیرخوب همدردی سوا ل از شما
    سلام و خدا قوت


    1ـ یه خاطره از خودتان و دکتر جعفری بگوید
    آقای دکتر جعفری مدتی سخت کوشانه و دلسوزانه در سایت همدردی به مراجعین جواب می دادند در اوایل کار بود حجم سئوالات زیاد بود و به خاطر عدم محدودیت در ارسال سئوال خصوصی روزانه گاهی تا 50 سوال می آمد. که البته بعدا مدیریت شد.




    2ـ دکتر جعفری درباره من به شما چه گفته است
    همیشه از شما به خوبی یاد کرده است.




    3ـ نظرتان درباره وبلاگ دکتر جعفری است
    ایشون فردی بی ریا، خالص و بسیار از نظر علمی بالاست. بدون چشمداشت در وبلاگشون در سطوح بالا برای ورود به کارشناسی ارشد و دکتر مشاوره می دهند به خصوص در زمینه رشته های مشاوره.



    4ـ نظرتان درباره محمد ابراهیمی خانم میشل بگوید
    خوب است.



    5ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کن
    نمی دونم.



    6ـ برنامه تالار همدردی در سا ل جدید چه است
    خیلی وقت هست که در حال بررسی کیفی تر کردن تالار هستم. فکر می کنم باید محدودیت در ارسالها بیشتر شود یا با همین مقدار روی محتواها بیشتر کار شود.




    7ـ ارتقا تالارهمدردی برنامه دارید
    همان جواب سئوال 6



    8ـ مدیران جدید تالار انتخاب می کنید یا نه
    بسیار بسیار ما در انتخاب مدیران تالار که یک نوعی باید احاطه به کار مشاوره ای هم داشته باشند و از همه مهمتر سعه صدر داشته و خود هم با تجربه باشند داریم.
    معیارهای انتخاب مدیران تالار همدردی



    9ـایا تالار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
    بله، خیلی زیاد. هر خط نوشته ای تذکر و یاد آوری ، هر مشکلی عبرت، و هر فکر و جنبه ای که افراد سخاوتمندانه در این تالار منتشر می کنند آیینه ای تمام رخ برای دیدن مسیر زندگی دست انسان می دهد.




    10ـ بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتی

    سالهای بسیار دور یک شب سرد زمستانی در زمان خدمت در یک بیابانی بارانی بودم. همه تنم بی حس شده بود. ثانیه ها مثل ساعت و دقیقه ها مثل روز و ساعت مثل سال می گذشت. تنها بودم. ناگهان یکی از دوستان دیدم با اینکه شیفت استراحتش بود. ساعت 4 صبح از خواب بیدار شده بود و یک لیوان چای گرم تهیه کرده بود و در آن اوضاع سخت برایم آورده بود.
    شاید شما الان نتوانید حس مرا دقیقا متوچه شوید.
    آنجا متوجه شدم هر کادویی که از وجود کسی سرچشمه بگیرد قیمت ندارد. کیمیاست.


    امیدوارم همیشه موفق باشید

    پاسخ در نقل قول آمده است ......

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  8. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), محمدابراهیمی (جمعه 09 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), عشق آفرین (پنجشنبه 11 شهریور 95)

  9. #145
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط digitalman نمایش پست ها


    1- از چه غذایی بدتان می آید ؟
    تا جایی که تصور می کنم از غذایی بدم نمی آید. اما طبیعتا غذاهایی رو کمتر دوست دارم مثل دلمه


    2 - لطفا یکی از بزرگترین اشتباهات و یکی از بدشانسی ها و یکی از خوش شانسی های بزرگ زندگیتان را بگوئید ؟
    از بزرگترین اشتباهاتم این بود، که اولین بار که کنکور شرکت کردم به خاطر رتبه بسیار خوبم علیرغم اینکه می خواستم رشته دلخواهم را بروم به اصرار مدیران و معلمان دبیرستان و با فشار آنها که با این استعداد باید رشته ای را انتخاب کنی که به مردم خدمت کنی و نباید رشته پایین تری را انتخاب کنی بر خلاف علاقمندیها و توانمندیهای به رشته پزشکی رفتم. که متوجه اشتباهم شدم و تغییر رشته دادم. هنگام بیرون آمدن از پزشکی بسیار سد و مقاومت از همه جهت بود ولی این بار با یاری از خدا و اعتماد به نفس تصمیم گرفتم و از این بابت خدا را بسیار شاکرم.
    البته به بد شانسی و خوش شانسی اعتقاد ندارم. اما در انتخاب همسر لطف خدا بسیار شامل حالم گردیده است.





    3 - اهل سیاست هستید ؟
    البته سیاست کلی هست.
    بله. سیاست هم جنبه بسیار مهمی از زندگی اجتماعی ما آدمهاست و بسیار تحت تاثیر شخصیت فردی و اعتقادات و استعدادها و خودسازی های فرد هست. خطا یا درست بودن انتخابهای آدم در حوزه سیاسی با زندگی دیگران هم گره می خورد و مهم ارزیابی می شود.




    4 - برای مسافرت کدام شهر را ترجیح میدهید ؟
    تبریز نرفتم. شاید به این علت فکر میکنم شاید دیدنی تر باشد!




    5 - دو تا از بهترین فیلمهایی که دیده اید را نام ببرید ( یکی ایرانی و یکی خارجی )
    فیلم ایرانی توبه نصوح
    فیلم خارجی نیز مسیر سبز.


    با تشکر


    پاسخ در نقل قول آمده است .....

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  10. 15 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), digitalman (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), sara 65 (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), محمدابراهیمی (جمعه 09 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), دختر بیخیال (جمعه 09 اسفند 92), عشق آفرین (پنجشنبه 11 شهریور 95)

  11. #146
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام و احترام و عرض خدا قوت

    بنا به تجربه از حضور شما در صندلی داغ گذسته به نظرم می رسد بیشتر از 5 سئوال را پاسخ نمی دهید ، لذا از همین ابتدا روی 5 سئوال سرمایه گذاری می کنم

    1 در صندلی داغ گذشته از شما پرسیده بودم که نقطه عطف زندگیتان چیست ، فرمویدید آشنایی با یک دوست در دوره دبیرستان ، اکنون سئوالم این هست که از چه نظر نقطه عطف برای شما هست ؟ تصور من این هست که جهت زندگیتان بسیار متأثر از این آشنایی بوده است ، آیا تصورم درست هست ؟ عمده ترین ویژگی ( حداقل سه مورد ) این دوست که شما از آن تأثیر گرفته اید چه بوده است ؟

    2 در مسیر زندگی تا کنون و با توجه به تجربه هایی که از خود و دیگران داشته اید کدامها برای شما بیشتر چشمگیر هست( پاسخ این سئوال می تواند چند گزینه هم باشد ) :
    الف مجذوب سالک ب سالک مجذوب ج - نقش مؤثرتوکل در کسب آرامش د نقش مؤثر ناآگاهی درتولید احساس ناکامی ه نقش مؤثر ناآگاهی در تولید احساس عدم رضایت از زندگی و نقش مؤثرخودآگاهی در موفقیت ز فراوانی مشکل مراجعین مشاوره ، بیشتر اختلافات بین زوجین هست ح فراوانی مراجعین مشاوره ، بیشتر جوانان و مسائل مبتلابه آنان است

    3 - آیا برای شما پیش آمده زمانی یا روزی حوصله و ظرفیت پذیرش مراجع را در مرکز نداشته باشید ؟ اگر پیش آمده چه کار کرده اید ؟

    4 با توجه به تجاربتون در کار مشاوره و مشکلات مراجعین جای چه چیز را در فرآیند تربیت در خانواده ها را خالی می بینید که اگر لحاظ شود بعضی از مهمترین مشکلات مراجعین شما فراوانی کمتری را در بر می گرفت ؟

    5 - اگر از شما بخواهند مهمترین حرفی که برای جوانان دارید را بیان کنید چه چیز را بیان می کنید ؟ و خواندن چه کتابی را به آنها توصیه می کنید ؟

    با تشکر





  12. 13 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), meinoush (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), sara 65 (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), کامران (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), دختر بیخیال (جمعه 09 اسفند 92)

  13. #147
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام بر مدیرعزیز

    خدا قوت برا این همه سوال که پرسیدن

    بزرگترین
    هدفتون تو زندگی و به دنیا اومدن و رفتن چیه؟

    به نظرتون
    چرا خدا انسان رو خلق کرد؟

    اعضای تالار چه
    ویژگی مشترکی دارن که تو این تالار عضو شدن؟

    به نظر میاد اعضای تالار شعور و تفکر بالایی دارن و خوب مسایل زندگیشونو تحلیل میکنن علتش چیه؟ اینجا محیطش اینطوری ایجاب میکنه که اینطوری خودشونو نشون بدن؟ یا نه ادمای مناسب اینجا عضو میشن؟

    خوبه که ادم راه های نرفته رو امتحان کنه؟ چون راه هایی که همه میرن همون نتایج قبلی
    رو داره!تکراری و خسته کننده است.

    بزرگترین شادیتون تو زندگیتون برا چی بوده؟ یه اتفاقو بگین.

    خوبه که ادم از دوران بچگی
    سختی کشیده باشه یا نه تو ناز و نعمت بزرگ شه؟ کدوم سلامت روانی بیشتری خواهد داشت؟ (میدونم سلامت روانی عوامل زیادی داره...خب اگه همه متغیر ها رو ثابت بگیریم کدوم یک ازین شرایط رو انتخاب میکنین؟)

    بزرگترین دغدغه شما تو زندگی چیه؟

    ممنون از جواب هاتون و حضورتون تو صندلی داغ
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  14. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), meinoush (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), کامران (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92)

  15. #148
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    سلام بر آقای مدیر

    چه عاملی چه کسی باعث شد این تالارو راه بندازید؟

    رشته پزشکیو تا چند ترم خوندید؟

    آیا اینجا مدیر مخفی داره؟بدون تغییر رنگ به قسمت های مدیریت دسرسی

    داشته باشه.

    اگر فرزند فرزندتان بخوان دانشگاه برن همین رشته مشاوره پیشنهاد می کنید؟

    نرخ مسوب مشاوره با زمان معین چند تومنه؟


  16. 9 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), sara 65 (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), کامران (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92)

  17. #149
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها
    سلام مدیر عزیز
    خوب بریم سراغ هیزم های من

    1-تا حالا شده موقع عصابنیت بچه هاتون را تنبیه بدنی کنید؟
    بله. ولی نه آن تنبیه بدنی که معمولا با شنیدن آن به ذهن ما می آید.






    2-چرا رشته مشاوره را انتخاب کردین؟
    بنده در کارشناسی روانشناسی بالینی را انتخاب کردم. و بیشترین نیتم برای خودم و زندگیم بود. که در کارشناسی ارشد به مشاوره به خاطر اینکه می توانست در حوزه عمومی به دیگران هم کمک کننده باشد ، روی آوردم. فکر کنم به خاطر شخصیتی چون نوعدوستی و هم حسی ام نسبت به دیگران هست. این رشته بیشتر با روحیاتم سازگار بوده است.






    3-در مشاوره های حضوری شده اشتباه خطرناکی کنید و وضع مراجع را بسیار بدتر کنید؟ داستانش چی بوده و در نهایت چی شده؟
    الحمدالله چنین خاطره ای ندارم.
    اما شاید این سئوال شما بیشتر به خاطر این ذهنیت همگانی هست که مشاور در جلسات مشاوره تصمیم گیرنده هست. یک مشاور بر اساس علم و تجربه ای که دارد. مسیر های روشن، موانع، راههای مختلف برون رفت، آسیب های ناشی از تصمیمات اشتباه، و آموزش ها و تعاملات سازنده را در میان می گذارد. و از آنجا که به جای مراجع نه تصمیم می گیرد و نه عمل می کند. معمولا چنین اشتباهاتی رخ نمی دهد مگر اینکه معیارهای مشاوره ای را نادیده بگیرد و احساسات خودش را وارد کند که در آن صورت چنین مشکلاتی رخ خواهد داد.






    4-دچار حس عشق بعد از ازدواج به کسی شدید که ناچار به سرکوبش بشید؟
    روشی هست که اینجا ما مرتبا در تاپیکهایی از این نوع گوشزد کردیم و طبیعتا همانطور که یک مکانیک با دقت خودش قبل از اینکه موتور بسوزد به علائم کوچک واکنش نشان می دهد ما هم از این همه مشاوره و آگاهی ها و مهارتها استفاده می کنیم.
    و آن روش اینست:
    خاموش سازی قبل از نقطه صفر یا حداکثر در نقطه صفر.
    هر عشقی(در فرض شما این را بوالهوسی گویند. )باید از یک جایی شروع شود. نقطه صفر نگاه و تخیل هست.
    نقطه قبل از نقطه صفر که واقعا مینیم انرژی و سختی را دارد اما سخت هم هست. نگاه یا نگاه لذت آمیز نکردن به کسی که تعلقی به شما ندارد.
    حالا اگر در اولین نگاه ناخواسته این حس را کردید. نقطه صفر رسیده اید. کمی سخت هست اما هنوز هم بریدن در این زمان کمترین فشار را دارد.
    اما اگر نگاهها، خیالات، برنامه ها، پیامک ها، بهانه های حرف زدن، بهان های دیدن ها، ارتباطات واقعی و مجازی و .... پیش برود مانند آتش سوزی یک جنگل گاهی به یک نقطه می رسد که حتی امید به خاموش شدنش از همه حتی خود فرد هم از دست می رود.






    5-بدترین خاطره کاریتون چیه؟
    در مورد زوج جوانی بود که یکی نابینا بود و یکی هم آنقدر چشمان ضعیفی داشت که در آستانه نابینایی بودند. هر کس که آنها را می دید از خدا می خواست شفا پیدا کنند و وضعیت زندگی آنها به خاطر این نابینایی بسیار سخت بود.
    لیکن در آستانه جدایی بودند به خاطر اینکه با نابینایی سازگاری پیدا کرده بودند. اما نتوانسته بودند بر خودشان کنترل داشته باشند. مخصوصا یکی از آنها به شدت تحت احساس خودش عمل می کرد و از نظر روانی بیشتر آسیب می دیدند تا به خاطر نابینایی!!!!






    6-بهترینش؟
    خانمی بود که به شدت وسواس داشت، ارتباطات با همسرش به کلی در هم ریخته بود. همسرش نا امید بود و بحث طلاق.
    همسرش حاضر به حضور در جلسه نشده بود و می گفت احتمال تغییر این زندگی صفر هست. خانم هم کم کم افسرده شده بود و همیشه یا خواب بود یا در حال شسشتو و درگیری با همسر.
    در جلسات مشاوره قدرت اراده قوی در او دیدم. او تکالیف را مو به مو انجام می داد. بعد از 4 جلسه گفت به نظرم زندگیم در دستانم قرار گرفته است و خشنود بود.
    تااینکه حدود 2 سال بعد آقایی آمد و گفت برای تغییر در خود و بهتر شدن زندگیش به مشاوره آمده است. بعد از جلسه آخر گفت. دو سال قبل همسرم که باور نمی کردم بتوانم با او زندگی را ادامه دهم به مشاوره آمد و نظرم نسبت به مشاوره عوض شد. با توضیحاتی که داد متوجه شدم همسرش همان خانم بوده است. که به خاطر تغییرات خود انگیخته و مستمر خود همسرش را به تغییر وادشته است.





    7-خودتون تا حالا نیاز شده پیش مشاور برید؟ سر چه موضوعی؟

    بله، هر موضوعی که به شدت پای احساس یک مشاور را به میان می کشد، نیاز دارد که کسی به غیر از خودش به او کمک کند. یعنی یک مشاور یا شخص دیگر.
    چون اگر احساسات از یک مقدار بالا رود سدی ایجاد می کند که نمی گذارد از منطق و تجربه و علم و حتی توصیه های مشاوره ای که خودت داری بهره بگیری. من معمولا در اینگونه موارد اعتماد به همسرم می کنم. و از او می خواهم در چنین مواقعی کمکم کند.




    8-شده موقع اذان صبح پا بشین و از تنبلی یا خستگی کمی تصمیم گرفته باشین بخوابین و بعد که پاشدین دیده باشین آفتاب زده؟
    متاسفانه بله






    9-تا حالا پیش اومده به کسی مشاوره ای داده باشین و در موقعیت مشابه خودتون اون کار را انجام نداده باشین؟
    متاسفانه گاهی شده





    10-تا به امروز دچار شک در مورد اعتقادات دینیتون شدید؟ چطور باهاش برخورد کردین؟ نتیجش چی بوده؟
    خوشبختانه خیر




    11-اگه مشاور نمیشدین چه شغلی را امتحان میکردین؟
    معلمی





    12-تا حالا شده به ذهنتون بزنه از بعضی از بچه های تالار که خیلی خوب مشاوره میدن برای کار حضوری دعوت به عمل بیارین؟ کی؟
    نه، ولی بر عکس خیلی شده. اگر از پتانسیل همکاران در مشاوره حضوری در تالار استفاده کنم. که متاسفانه به خاطر مسائل اقتصادی عقیم مانده است.
    چون یک پست جواب مشاوره ای اگر خوب بخواهد انجام بگیرد به همان تایم یک جلسه مشاوره حضوری نیاز دارد که هزینه آن بالاست و نه مراجع می پردازد و نه مشاوران بدون پرداخت برایشان امکانش هست.







    13-بزرگترین مشکل حال حاضر کشور چیه؟ چطور باید حل بشه؟
    تصور می کنم فرهنگ زیر بنایی تر از سایر مسائل باشد. حل آنهم در گرو زمان، تدبیر و استمرار و امید هست.






    14- اگه با دعای شما خداوند جون یک نفر را میگرفت این دعا را در حق کی میکردین؟
    به ما می آد؟!
    البته آنها هم که بی وجودشان بشریت آرام تر هستند تعدادشان بیشتر از یک نفر هست. (البته خدا جون همه رو خوب و بد به تدریج می گیرد، نیاز به دعای من ندارد.)





    15-با خانم فرشته مهربان نسبتی دارین؟ (من حدث میزنم همسرتون باشن!) درسته؟
    نه نسبتی نداریم. او هم مانند بقیه مدیران زحمتکش تالار در خدمت اعضاء محترم هستند.





    16-اگه نسبتی ندارین ایشون را دردنیای واقعی دیدین؟
    بله





    17-ی انتقاد از فرشته مهربان بکنید؟
    اینجا بنا بر اینست که من روی صندلی داغ بنشینم.





    18-ی انتقاد از من بکنید؟
    همان جواب 17






    19-ی پیشنهاد به من بدین؟

    بیشتر از مسائل علمی، خوسازی های شخصی و اعتقادی و اخلاقی می تواند دست همه ما را بگیرد و به شما هم پیشنهاد می دهم.(البته این پیشنهادم عمومی هست و خیلی با ریز شخصیت شما آشنا نیستم.)






    20-و ی نصیحت برام بنویسین؟
    روی چارچوب ها باش و سعی نکن سوء استفاده از موقعیت ها بکنید. وقتی بناست ده سئوال بپرسی ، 24 سئوال نپرس و وقتی می خواهی کسی را روی صندلی داغ بنشانی از او نصیحت نخواه.






    21-و ی نقطه + که در من میبینید را بگین؟
    حضور ذهن ندارم.






    22-مخاطب قرآن همه بشریت هستن یا فقط شخص رسول الله؟ برای پاسختون استدلال و شاهد بیارین؟
    هر دو . همه بشریت هستند رسول الله هم هست.
    مفاهیم و معنای آیات و خطابشان در خود آیات مشخص هست.






    23-میدونیم که اگه علت، تامه شد معلول رخ میده! (مثل با اجتماع نفت و اکسیژن و جرقه، آتش که معلول نهاییه ایجاد میشه)
    خوب خداوند علت تامه خلقته و از طرفی یکی از اسماالحسنی اسم خالق هست که اسم صفته! پس همواره باید خلق کنه! با این اوصاف آیا خدا همیشه مخلوق داشته؟ این ماده که در جهان موجوده همیشه بوده یا بعدا خلق شده؟ اگه بعدا خلق شده قبلش خدا از ازل تا اون لحظه که ماده را خلق کرده علت تامه نبوده یا اسم خالق ازش صلب میشده؟ (خدا که صفت صلبیه نداره؟) و اگر این ماده همیشه بوده پس ازلی میشه و مامیدونیم هیچکدوم از حدوث عالم مهر ازلیت نمیخوره روشون؟ و میدونیم وجود عدم و عدم وجود نمیشه! لطفا مساله را روشن کنید؟
    بهتره فلسفه را به متخصصینش واگذارم که دچار توهم هم چیز دانی نشوم. اگر هم در این مورد برای خودم سئوال باشد بهتر از متخصصش بهره بگیرم. خلط مبحث صندلی داغ و فلسفه هم پیش نمی آید.






    24-استعداد مشاور شدن را در وجود من میبینید؟
    نمی دانم نیاز به بررسی بیشتر دارد.

    ممنون که وقت میذارین


    پاسخ در متن نقل قول......

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  18. 15 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), ammin (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92), meinoush (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), sara 65 (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), کامران (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), محمدابراهیمی (جمعه 09 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92), عشق آفرین (پنجشنبه 11 شهریور 95)

  19. #150
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام میخام چندتاسوال سخت بپرسم

    ۱_بعدازپیامبر اجماعی رخ دادو خلفایی تعیین شدند.این سیستم ادامه پیداکردتا به یزید رسیدهرچند پدرش باخلیفه وقت که امام علی بود جنگید وقدرت ظاهررو بعدازاون قضایابدست گرفت.حالا یزید رو خلیفه مسلمین میشناسن هرچقدرهم میمون بازوشراب خورباشه اونقدر زرنگ هست که جلو مردم ازاین کارها نکنه،قدرت مالی و نظامی وعقیدتی هم برای تبلیغ داره،هرکی علیه ش قیام کنه محارب شناخته میشه وبراساس آیات مجازاتش میکنن(ولی اگر غلبه کند حق با اوست این نظریه ای دراوایل اسلام بود)حالا امام حسین قیام کرده با ۷۲نفرو خانوادش اومدن. عده ای گریزان واینو فتنه وجنگ داخلی میدونن وعده ای سکوت عده ای حمایت از یزید(مثل بعد عاشورانیست معما چو حل گشت آسان شود)الان قبل ازعاشوراست اگر دراین شرایط بودید چطور متوجه میشدید حق باکیه؟اصلاچکارمیکردید؟

    ۲_همیشه مراجعین ازاحساس گرایی برحذرمیشن ؟جایگاه احساس در زندگی چیه؟چرامیگن سخنی کز دل برآید لاجرم بردل نشیند آیا این سخن احساسیست؟نظرشما درموردشهود قلبی برای انسانهای عادی چیست؟آیابعدازسن حدود۲۵تجربه های شهود قلبی یادریافت های انسان ازمحیط واردمرحله جدیدی میشه؟چقدر به حوزه پارانرمال وفراروانشناسی علاقمندهستید؟

    ۳_چرادراین آیه به قلب برای جایگاه تعقل اشاره شده نکنه رابطه مغزوقلب مث کیس ومانیتورباشه و همه ما تاحالاسرمون کلاه رفته باشه"أ فلم یسیروا فی الأرض فتکون لهم قلوب یعقلون بها"

    ۴_چطورشدکه به فکر بناکردن تالارهمدردی افتادید چه افرادی به شماکمک کردن؟باوجود دغدغه ی مالی ومحتوایی ومدیریتی همدردی چرا اصرار داریداین تالارسرپا بماند؟ماهیانه چقدرهزینه سایته؟(اگه قابل گفتن هست)

    ۵_آیاتا بحال ازطرف دولت ازشمابخاطر تالار تشکرشده؟آیا دولت به شماپیشنهادکمک بلاعوض به تالار داده؟

    ۶_آیا نهادهایی تا حالا پیشنهاد مشارکت یا
    کمک دادن به شرطی که تبلیغات یابرنامه هاشون اینجا اجرابشود؟

    ۷_آیا نهادهای پژوهشی وعلمی ازآماروپاسخهایی تایپیکها استفاده میکنند؟تاحالاشده دانشجویانی درقالب مراجع اینجاتایپیک بزنند تا فرضیه ای رو آزمایش کنن وشماهم درجریان بوده باشید؟

    ۸_همسروفرزندان شما درتالار عضو هستند ؟آیا عضویتشان برای شما آشکارهست؟به شما پیشنهادیا انتقاد میکنن برای اداره تالار آیاتاحالاشده اونا پست خلافی روبه شماگزارش کنن؟

    ۹_تاحالاشده خودشمامایل باشید برای مشکلی درتالار تایپیک ایجاد کنید؟دراین صورت چه چیزی مانع شماشد؟

    ۱۰_هرچند وقت یکبار به حرم و جمکران میروید.آیا پشت سر آیت الله بهجت نمازخونده بودید؟

    ۱۱_حیف که الان سروکله میشل ومحمدابراهیمی پیدامیشه یعنی بازم سوال بود


    پ.ن:اگرحدس زدیدمن زرنگی کردم وتوی هرسوال چندسوال پرسیدم لطفا خودتون روسرزنش نکنید حدستون درسته ولی همشون یکی هستند .:-)

  20. 9 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 09 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), rozaneh (جمعه 09 اسفند 92), toojih (جمعه 09 اسفند 92), فرهنگ 27 (جمعه 09 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 09 اسفند 92), کامران (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), بی نهایت (جمعه 09 اسفند 92)


 
صفحه 15 از 19 نخستنخست ... 5678910111213141516171819 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.