درود بانو
باز شروع شد دعوای جاری ها
خوب واسه چی شوووهرت و خانودش میگن باهاشون خوب باشین.اگه گفتی؟ چون شما رو میشناسن اینکه انسان فهمیده ای هستین چون بزرگین و ازتون میخوان بزرگ بمونین و بزرگی کنین.
شما ناسلامتی دکترا دارین از شما انتظار بیشتری میره البته یکمقدارش زیاده ولی بحقه.
اولا سعی کنین در حد امکان احترامشون رو حفظ کنین حتی در حد یه سلام و علیک کردن قرار نیست صمیمی باشین همینکه احترام بزارین کافیه
بعدشم چرا خودتو دست کم میگیر؟چرا داری بخودت بی احترامی میکنی دختر خوب فکر کنم جایگاه اجنکاعیت رو فراموش کرده در شان جایگاهت رفتار کن یعنی چی که پشتم حرف میزنن و این جمله رو بخون بخدا داغ میکنه آدم وقتی میخونه :
طوری دل مرا شکسته اند و ناراحتم کرده اند که احساس میکنم روزی از این ناراحتی خواهم مرد!!!
خوب الان من چی بهت بگم؟ اتفاقا افرادی که پشت دیگران حرف میزنن و سعی میکنن دیگران رو تحقیر کنن نشون دهنده اینکه
1.اعتماد بنفس پایینی داری
2.از نظر شخصیتی در سطح پایینی هستن
3.و اینکه چون نمیتونن خودشون رو بالا بکشن سعی میکنن به خیال خودشون دیگران رو کوچیک کنن
اینم یادت باشه کوچیکی و بزرگی آدما دست اونیه که اون بالاست اوستاکریم
تجربه شخصیم میگه:
1.دوری کن اصطحکاک کمتر
2.تا جایی که میتونی جوابشون رو نده چون ارزش جواب دادن رو ندان
3.باهاشون شوخی اصلا نکن و کل کل نکن
ولی یعی کن یکجوری هم نباشه پدرشوهر و مادرشوهرت ناراحت بشن با شوهرت با اینکه حق با شماست ولی اگه جایی دیدی احترام گذاشتن بهشون احترام بزار
این لینک همب رای شما فکر کنم مفید باشه خوندنش
http://www.hamdardi.net/thread-3160.html










علاقه مندی ها (Bookmarks)