به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    باز شروع شد دعوای جاری ها

    خوب واسه چی شوووهرت و خانودش میگن باهاشون خوب باشین.اگه گفتی؟ چون شما رو میشناسن اینکه انسان فهمیده ای هستین چون بزرگین و ازتون میخوان بزرگ بمونین و بزرگی کنین.
    شما ناسلامتی دکترا دارین از شما انتظار بیشتری میره البته یکمقدارش زیاده ولی بحقه.
    اولا سعی کنین در حد امکان احترامشون رو حفظ کنین حتی در حد یه سلام و علیک کردن قرار نیست صمیمی باشین همینکه احترام بزارین کافیه
    بعدشم چرا خودتو دست کم میگیر؟چرا داری بخودت بی احترامی میکنی دختر خوب فکر کنم جایگاه اجنکاعیت رو فراموش کرده در شان جایگاهت رفتار کن یعنی چی که پشتم حرف میزنن و این جمله رو بخون بخدا داغ میکنه آدم وقتی میخونه :

    طوری دل مرا شکسته اند و ناراحتم کرده اند که احساس میکنم روزی از این ناراحتی خواهم مرد!!!

    خوب الان من چی بهت بگم؟ اتفاقا افرادی که پشت دیگران حرف میزنن و سعی میکنن دیگران رو تحقیر کنن نشون دهنده اینکه
    1.اعتماد بنفس پایینی داری
    2.از نظر شخصیتی در سطح پایینی هستن
    3.و اینکه چون نمیتونن خودشون رو بالا بکشن سعی میکنن به خیال خودشون دیگران رو کوچیک کنن

    اینم یادت باشه کوچیکی و بزرگی آدما دست اونیه که اون بالاست اوستاکریم

    تجربه شخصیم میگه:
    1.دوری کن اصطحکاک کمتر
    2.تا جایی که میتونی جوابشون رو نده چون ارزش جواب دادن رو ندان
    3.باهاشون شوخی اصلا نکن و کل کل نکن

    ولی یعی کن یکجوری هم نباشه پدرشوهر و مادرشوهرت ناراحت بشن با شوهرت با اینکه حق با شماست ولی اگه جایی دیدی احترام گذاشتن بهشون احترام بزار

    این لینک همب رای شما فکر کنم مفید باشه خوندنش

    http://www.hamdardi.net/thread-3160.html

  2. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (سه شنبه 06 اسفند 92), خیال (سه شنبه 06 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیا یاد بگیریم زیبایی ظاهری، مهمان امروز و فردای زندگی ماست.
    توسط به دنبال خوشبختی در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 شهریور 94, 14:06
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 25 مرداد 93, 14:12
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آذر 91, 02:16
  4. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 خرداد 91, 02:19
  5. طلاق عاطفی، جدایی یا ادامه زندگی؟؟
    توسط lonely sky در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: جمعه 30 اردیبهشت 90, 11:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.