اول تبريك به شما كه پدر شدين خدا براتون حفظش كنه بهترين حس دنيا تجربه بابا مامان شدن و بس اميدوارم ساليان سال با تنى درست در كنار هم زندگى كنين و دوم مرسى از گلتوننميدونم واقعاً نميدونم اصلاً ديگه نميتونم فكر كنم
چه جورى كمكشون كنم كه حس مسئوليت ندارن؟چه جورى بفهمونم ازدواج كنن كه دلم خوش شه؟چه جورى بفهمونم كه بزرگ كردن بچه سخته وقتى هنوز خودشون پى بچه بازين؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)