سلام دوستای گلم بازم ممنون از این همه لطف و همدردی.خب راستش من وقتی یه پسری نگام میکنه از اونجایی که کلن خیلی آدم استرسی هستم دستپاچه میشم که حتی دوستام گاهی اوقات این موضوع و واکنش های منو سوژه می کنن و می خندیم مثلا تو این شرایط من اخم می زنم سرمو هبه طرفی برمیگردونم که طرف صورتمو نبینه یا اینکه شروع میکنم حرف زدن با دوستام که ذهنمو منحرف کنم!در صورتی که بیچاره فقط داره نگاه می کنه همین! واسه همین تا شروع می کنم با یه پسری یه حرفی بزنم حتی حرف معمولی طرف دستش می لرزه یا صورتش قرمز میشه,... یعنی این اتفاق واقعا واسم افتاد یه موردش همین دیروز. بعد یه موضوع دیگه هم اینه که من تو شرایط خودم هستم شما که می فرمایین بشین تو مترو خودتو با بقیه دخترا مقایسه کن انسان که نمی تونه خودشو با همه مقایسه کنه باید با امثال و اطرافیان خودش مقایسه کنه و من وقتی این مقایسه رو انجام می دم به نتایجی که گفتم میرسم.اخه من چطور خودمو با یه دختری تو خیابون مقایسه کنم ک هیچی در موردش نمی دونم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)