ببخشیدا ولی خیلی دیوونه ای .
دختر برای مادرش میشه یه همدم
پیامبر میگه هرمادری که بچه اولش دختر باشه یعنی برای همسرش خیر و برکت فراوونی داشته
همون خدایی که بعد عقد مهر شوهرت و عشقش رو توی دلت انداخت مهر بچه رو هم بهت میده
در مورد تناسب اندام هم خانم دکتره میگفت تناسب اندام مربوط به رژیم دوران بارداری میشه نه خود زایمان . اگه رژیم خوب و درستی داشته باشی و بایدهاونبایدهارو رعایت کنی مشکلی نخواهی داشت
هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نگو نمیخوام بچه داشته باشم . این یه موهبت الهی هست . از وقتی بترس که خدا موهبت و رحمتش رو ازت بگیره
مطمئن باش اگه واقعا عشقتون از صمیم قلبه با اومدن بچه مهر و محبتتون بهم صد برابر میشه و همسرت میفهمه که تو براش یه بچه ناز آوردی و قدرتو میدونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)