من کسیو میشناختم که نامزد داشت اماتو محیط کارش به هیچ کس نمیگفت و اینقدر ادا اصول میومد تا چند نفرم ازش خواستگاری کردن و اون جواب منفی دادو به همه هم گفت تا مثلا خودشو بالا ببره و بعد هم کاشف به عمل اومد ایشون تو اون مدت نامزد داشته. دلیلش نمیدونم چیه اما به نظرم اینکه آدتم دیگرانو به بازی بگیره کار آدم درست و درمون نیست باید مشکلی چیزی این وسط باشه.
- - - Updated - - -
من کسیو میشناختم که نامزد داشت اماتو محیط کارش به هیچ کس نمیگفت و اینقدر ادا اصول میومد تا چند نفرم ازش خواستگاری کردن و اون جواب منفی دادو به همه هم گفت تا مثلا خودشو بالا ببره و بعد هم کاشف به عمل اومد ایشون تو اون مدت نامزد داشته. دلیلش نمیدونم چیه اما به نظرم اینکه آدتم دیگرانو به بازی بگیره کار آدم درست و درمون نیست باید مشکلی چیزی این وسط باشه.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)