به دلیل خاص بودن مساله نمی تونم بگم قضیه چی بوده.مهم این بوده که نتیجه خوبی داشت.
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
به دلیل خاص بودن مساله نمی تونم بگم قضیه چی بوده.مهم این بوده که نتیجه خوبی داشت.
تشکرشده 2,388 در 433 پست
ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــلام
من خوبم.عالــــــیم
اوضاع خوبه,سرم حسابی گرم کارامه
دلم خیلی واسه همدردی تنگ شده بود
خب شما خوبین؟؟
چه خبرا؟؟
بی نهایت بانو,میشل,دختر مهربون, جناب روزنه,جناب مسافر زمان,جناب کامروا ,مینوش و.....اوضاع خوبه؟؟
چه قد عضو جدید پیدا کردیم!یک روز طول کشید تا ببینم کیا هستن و کیا نیستن و اسم اعضای تازه وارد رو یاد بگیرم
بی دل که هنوز نیومده!!بهـتـــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــر
چی بود هی غر میز د,نق میزدنمیذاشت بقیه نق بزنن
الان تالار چه خوبه!!آدم میتونه راحت یه دل سیر از زمین و زمان بناله و مرثیه سرایی کنه
من که اصلا دلم براش تنگ نشده
میشل مدیر صندلی داغ شدی!!سمت جدید مبارک
مسافر زمان!دیدم نوشتید کنکور ارشد داشتید,موفق باشید
ویدا کم کار شدی!!!چرا؟؟؟
ریحانه هم نبود یا شاید هم تو این تایپیک نبود
جناب روزنه!!کوچولوتون خوبه؟؟چرا تایپیکتون داره خاک میخوره؟؟
حیف این تایپیک به این خوبی نبود که ولش کردید؟؟
بی نهایت گلم!پسر فسقلی هات خوبن؟؟هنوزم شیطنت هاشون به اندازه ی قبل ادامه داره یا کمتر شده؟
امید 65!بالاخره داماد شدی؟؟
مامان فکور کجایـــــــــــــــــــی؟ ؟؟کوچولوی تازه واردت انقدر از وقت میگیره که نمیرسی این ورا یه سر بزنی؟؟
مینوش جان خوبی؟اوضاع بر وفق مرادت هست آیا؟
راستی جای جوانه ,بهار زندگی ,صبای عزیزم, بهار شادی ,راحیل و همه دوست های خوبم که دیگه خیلی وقته این ورا نمیان خیــــــــــــلی خالیه
البته این اعضای جدید هم فعال و پرانرژی ان
خلاصه که جدیدیا خوش اومدن و قدیمیا ایشالا برگردن
همینا
موفق باشید![]()
ویرایش توسط taraneh89 : یکشنبه 27 بهمن 92 در ساعت 20:15
baby (دوشنبه 28 بهمن 92), bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (سه شنبه 29 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), meinoush (یکشنبه 27 بهمن 92), omid65 (پنجشنبه 01 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 28 بهمن 92), shabnam z (دوشنبه 28 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 27 بهمن 92), میشل (یکشنبه 27 بهمن 92), مدیرهمدردی (یکشنبه 27 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (یکشنبه 27 بهمن 92), ستیلا (یکشنبه 27 بهمن 92), شایسته89 (یکشنبه 27 بهمن 92), صبوری (دوشنبه 28 بهمن 92)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
از خودم خوب خسته ام. کلافه ام. نه می تونم عقب برم نه جلو. نه دور می تونم بشم نه نزدیک. نمی دونم چه کار کنم. واقعا از دست خودم خسته شدم.
bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), deljoo_deltang (سه شنبه 29 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), shabnam z (دوشنبه 28 بهمن 92), taraneh89 (دوشنبه 28 بهمن 92), میشل (یکشنبه 27 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (دوشنبه 28 بهمن 92), شایسته89 (یکشنبه 27 بهمن 92)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
خدای مهربونم
پرم ازگریه نمیخوام کسی اشکاموببینه
نمیخوام هیچکی به جزتودیگه روبه روم بشینه
نمیخوام وقتی که اشکام روی گونه هام میریزه
دستی غیردستهای توگل اشکاموبچینه
میخوام آروم بگیرم
میخوام آروم بگیرم....
آرومبگیرم....
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), meinoush (دوشنبه 28 بهمن 92), rozaneh (دوشنبه 28 بهمن 92), shabnam z (دوشنبه 28 بهمن 92), taraneh89 (دوشنبه 28 بهمن 92), میشل (دوشنبه 28 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 28 بهمن 92), بی نهایت (دوشنبه 28 بهمن 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 28 بهمن 92), شایسته89 (سه شنبه 29 بهمن 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
deljoo_deltang (سه شنبه 29 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (دوشنبه 28 بهمن 92), میشل (دوشنبه 28 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 28 بهمن 92), بی نهایت (دوشنبه 28 بهمن 92), شایسته89 (سه شنبه 29 بهمن 92)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام یادی از اعضای قدیمی تالار خانم انی خانم بهار زندگی خانم مریم 123 خانم باران 68 خانم طاهره خانم نازنین اریایی خانم بی دل چند وقتی توی تالار نیستند جا در تالار خیلی خا لی است امیدوارم زودتر به تالارهمدردی بر گردد براتون ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم![]()
bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), deljoo_deltang (سه شنبه 29 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), kiann (یکشنبه 03 فروردین 93), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (دوشنبه 28 بهمن 92), فرشته مهربان (سه شنبه 29 بهمن 92), میشل (دوشنبه 28 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 28 بهمن 92), بی نهایت (دوشنبه 28 بهمن 92), شایسته89 (سه شنبه 29 بهمن 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
سلام به همه دوستان
امروز خوب شروع نشد دو تا بد بیاری داشتم
ولی بی خیالش! چون اگه حرصش رو بخورم که حل نمیشه ( به قسمت هم زیاد معتقد نیستم که بگم قسمت بوده)
امید که همه دوستان به آرزوهای خوب و قشنگشون برسن
اونایی که کم سر میزنن ! زودتر حضورتونو پررنگتر کنید تا دیگ جوشان همدردی جوشان تر از قبل بجوشه و فوران کنه![]()
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
paiize (جمعه 02 اسفند 92), shabnam z (چهارشنبه 30 بهمن 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (چهارشنبه 30 بهمن 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 30 بهمن 92)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
فــردا آمــده اسـت و ایـسـتـاده اسـت
پــیــشِ رویِ مـــن
مـی پـرسـد چــه مـی خــواسـتـی؟
بـا عـصـا او را کــنـار مـی زنـم
هــمـچـنـان
چـشـم دوخـتـه ام بـه دوردســت
مُـــنــتــظـــــــر ... !
سلام دوستان من اين چند روز فقط منتظرم .انتظار براي اتفاقي كه نميدونم چيه و كي اتفاق مي افته
ولي
شــــــــــــــــــــــــ ـيـــــــــــــــــــــــ ريـــــــــــــــــــــــ ــنـــــــــــــــــه
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ویرایش توسط صبوری : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 12:36
deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), shabnam z (چهارشنبه 30 بهمن 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (چهارشنبه 30 بهمن 92), ستیلا (چهارشنبه 30 بهمن 92)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
تا یک ساعت دیگه باز دارم می رم مسافرت هنوز ساک سفر قبلی رو باز نکردم .
این بار برا تفریح نیست واسه یه امر خیره دعا کنید ختم به خیر بشه.
deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 30 بهمن 92), shabnam z (چهارشنبه 30 بهمن 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 30 بهمن 92), بالهای صداقت (جمعه 02 اسفند 92), ستیلا (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 30 بهمن 92), صبوری (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 851 در 242 پست
هر کدوم از دوستان همدردی اینو میخونه واسم دعا کنه...
خیلی استرس دارم
بزرگترین انتخاب زندگیم هست.
برام دعا کنید.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 30 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)