سلام، من معمولا توی این موارد نظرم خیلی سفت و سخته. از نظر من خیانت یعنی پایان یک زندگی. قبح این موضوع حتی از طلاق هم به نظرم بیشتره و بدی کار اینجاست که یکبار گذشت یعنی آغاز راهی که توی اون باید همیشه به بهانه های مختلف به احتمال زیاد دوباره گذشت کرد.
ولی بر اساس شرایط باید دید کار بهتر کدومه. شما دو بچه دارین و میگین که خیلی از کارش پشیمونه. پس به نظر منطقی میرسه که یکبار دیگه فرصت داشته باشه ولی به شرط اینکه شما راه رو برای جدا شدن توی آینده احتمالی الان هموار کنی. عاقلانه ترین کار به نظر من اینه که ازش حق طلاق بگیری تا خدای نکرده دفعه بعد اگه تکرار شد بتونی بدون هیچ حرفی از زندگیت بیرونش کنی.
فقط بعدش باید واقعا ببخشیش و فراموش کنی و زندگی گرمی واسش بسازی تا بشه امیدوار بود دیگه تکرار نکنه.
پ.ن: فراموش کردم بگم من کارشناس نیستم و با مشکلی که داشتم به این سایت اومدم. حتما نظر کارشناس ها رو هم بگیرین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)