به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    مگه راه رو براشون بسته بودم که بخوام فضا رو باز کنم
    مگه با خواستگاری کردن ابروی طرف رو میبرنکدوم دختری اینکارو میکنه
    حرف من این هست که اگه علاقه ای باشد خود طرف میدونه و راهشو بلده نه توهم نیازی هست نه فکر کردن
    منظورم از باز کردن فضا این بود که بهش اجازه بدید راحت حرفشو بزنه اگه دیدید درخواست دوستی داره هم بهش بگید که شما از دوستی خوشتون نمیاد و باید سنتی اقدام کنه
    بستن فضا هم یعنی تا طرفو میبینید از یه طرف دیگه مسیرتونو عوض کنید و وقتی میخواد جزوه ازتون بگیره طوری رفتار کنید که طرف بگه این دیگه کیه


    اما مورد بعدی که گفتید اتفاقا نمونه این اتفاقات رو دیدم
    وقتی یه پسر میخواد از یه دانشجوی دختر خواستگاری کنه یسری افکار مدام توی ذهنش رژه میرند
    بعنوان مثال پسر میترسه که این دختر مثلا در خواستگاری فلان عیب رو از پسر بگیره و جواب رد بده و بعد از اون این موضوع رو با سایر همکلاسی ها مطرح کنه
    فکرشو بکنید دوستای اون پسر از ماجرا خبر دار بشن چه اتفاقی می افته
    از فردا میشه سوژه خنده اونا

    نگید اینطور نیست چون اولا اینجا ایرانه دوما خودم دیدم

    در کل من نمیگم هر پسری که به یه دختر نگاه معنی دار میکنه و بقول شما دست و پاشو گم میکنه حتما دنبال ازدواجه و اینم نمیگم که حتما دنبال دوستی

    من دارم میگم باید بذارید خود طرف مقابل صحبت کنه و اینطوری هدفشو بفهمید

  2. 4 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), meinoush (یکشنبه 20 بهمن 92), neda94 (شنبه 19 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 بهمن 92)

  3. #2
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها


    اما مورد بعدی که گفتید اتفاقا نمونه این اتفاقات رو دیدم
    وقتی یه پسر میخواد از یه دانشجوی دختر خواستگاری کنه یسری افکار مدام توی ذهنش رژه میرند
    بعنوان مثال پسر میترسه که این دختر مثلا در خواستگاری فلان عیب رو از پسر بگیره و جواب رد بده و بعد از اون این موضوع رو با سایر همکلاسی ها مطرح کنه
    فکرشو بکنید دوستای اون پسر از ماجرا خبر دار بشن چه اتفاقی می افته
    از فردا میشه سوژه خنده اونا

    این که نشد دلیل برای خواستگاری نکردن؟!!!!
    ازدواج هست، بچه بازی که نیست!!!!
    اگر یک خواستگاری رسمی، و منطقی سوژه خنده بشه، که وای به حال این دختران و پسران و زندگیشون!!!!

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  4. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 20 بهمن 92), asemaneabi222 (یکشنبه 20 بهمن 92), ayda86 (یکشنبه 20 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 بهمن 92), فرشته مهربان (یکشنبه 20 بهمن 92), ستیلا (یکشنبه 20 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.