به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 50
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    منظور من از چراغ سبز اینکه اون الان فقط میخواد شما رو درگیر کنه یعنی یه جوری ذهن و احساس رو درگیر کنه که موفق بوده اما استاپ به فکر هات و توهماتت بده. هرچند بازم میگم این کار شما فقط داره وقت ات رو هدر میده.


    اون به نگاهاش ادامه بده یا نده البته طبق گفته ی شما >تنها کاری که میتونید انجام بدید اینکه بذارید اگه حرفی دارند خودشون بیاد بهتون پیشنهاد بدن البته اگه واقعا قصدش ازدواج باشه .البته به این چیزا فکر نکید که دانشگاه تموم میشه و تازه میفهمیدید ای غافل که هنوز معنی نگاهاشون رو نفهمیدید.

    اگه اون هم علاقه ای نسبت به شما داشته باشه خودش راهشو بلده و نیازی به هیچ چراغ سبز نیست.خیالتون راحت.
    خواستگاری رو گذاشتن واسه چی .واسه همین موقعها دیگه.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
    ویرایش توسط ستیلا : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 20:39

  2. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    تا جایی که من میدونم خلاف قوانین همدردی هست که راهکاربدیم چطوری چراغ سبز نشون بدی و با یه نفردوست بشی
    عزیزم خودت خوشت اومده و جدی گرفتی نگاههای اون آقارو،نیتی داشت نیاز به چراغ سبز شما نبود،چرا ذهنت رو الکی درگیر هیچ و پوچ میکنی؟؟؟ این توهمات فانتزی رو از ذهنت بیرون کن و برای خودت ارزش قائل باش،کسی از شما خوشش بیاد خودش میاد بهتون میگه بعد که بررسی کردی و شناختی اونوقت شما دلبسته اش شو نه از الان که طرف نگاه کرده و هیچ حرف و منظوری هم نداره خودت رو از کار و زندگی انداختی"اگه داشت میومد سمتت"

  4. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    ستیلا (شنبه 19 بهمن 92)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemaneabi222 نمایش پست ها
    تا جایی که من میدونم خلاف قوانین همدردی هست که راهکاربدیم چطوری چراغ سبز نشون بدی و با یه نفردوست بشی
    عزیزم خودت خوشت اومده و جدی گرفتی نگاههای اون آقارو،نیتی داشت نیاز به چراغ سبز شما نبود،چرا ذهنت رو الکی درگیر هیچ و پوچ میکنی؟؟؟ این توهمات فانتزی رو از ذهنت بیرون کن و برای خودت ارزش قائل باش،کسی از شما خوشش بیاد خودش میاد بهتون میگه بعد که بررسی کردی و شناختی اونوقت شما دلبسته اش شو نه از الان که طرف نگاه کرده و هیچ حرف و منظوری هم نداره خودت رو از کار و زندگی انداختی"اگه داشت میومد سمتت"
    شما درباره من چی فکر کردی ؟؟؟؟

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    فکر خاصی نکردم
    منتها میدونم هیچ اتفاقی پیش نیومده ولی ذهنت رو الکی درگیر کردی،اگه دوست نداری شکست رو تجربه کنی پس به این درگیری ذهنیت خاتمه بده،اصلا برات مهم نباشه نگاهش چه معنی داره،اومدی اینجا راهکار بگیری،یه جمله ی خیلی خوبی که من توی این سایت خوندم از فرشته مهربان این بود "دمیدن در تنور احساسات ممنوع" حالا برای شما طرف فقط نگاه کرده شایدم هیچ احساسی نداشته فقط نگاه کرده باشه ولی شما درگیر شدی،هرچی بیشتر درگیر بشی توی،یه مسئله ی کاملا الکی درگیر شدی و وقتی هیچ توجه ای ندیدی و طرف رفت پی زندگی که همین الانم البته داره به زندگیش میرسه،شما میمونی با احساسی که الکی بهش پروبال دادی،توی همین تالار یکی از اعضا نوشته بود چندسال عاشق پسر خاله اش بوده اونم به این شکل بعد طرف ازدواج کرده این ضربه خورده بعد دوباره دلبسته همکلاسیش شده اونم همینطور و...

  7. 2 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    ayda86 (شنبه 19 بهمن 92), ستیلا (شنبه 19 بهمن 92)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بگذارید تا یه چیزی را صادقانه بگم من به این آقا علاقه مند شدم اصلا......حالا هرچی میخواهید بهم بگید ........توهمی ...دیوونه ......پسر ندیده که تا سرشو بالا آورد، یه پسر تو چشماش نگاه کرد جوگیر شد و عاشق شد ....

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    [QUOTE=neda94;316662]بگذارید تا یه چیزی را صادقانه بگم من به این آقا علاقه مند شدم اصلا......حالا هرچی میخواهید بهم بگید ........توهمی ...دیوونه ......پسر ندیده که تا سرشو بالا آورد، یه پسر تو چشماش نگاه کرد جوگیر شد و عاشق شد ....[/QUOTE

    حالا چی داریم بگیم.........
    فردا و پس فردا که دانشگاه تموم شد متوجه میشید.

    کسی که فقط با یه نگاه عاشق میشه و علاقه مند بدون اینکه طرف رو بشناسه و فقط به خاطر یک نگاه باید خیلی مواظب باشه

    اگه حتی بخواید ازدواج کنید باید خیلی مواظب این احساسات باشید من فکر میکنم معیاراتون وسه ازدواج نیاز به دقت بیشتر داره.نگاه عشق...
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
    ویرایش توسط ستیلا : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 21:20

  10. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  11. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من معیاری واسه ازدواج ندارم ولی به عشق معتقدم. چیزی که تو این تالار اصلا در نظرگرفته نمیشه . من تاپیک های مشابه تاپیک خودم را زیاد خوندم و دیدم اعضای این تالار یه سری نسخه ثابت دارند که برای همه همان را می پیچند...

  12. #38
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    بگذارید تا یه چیزی را صادقانه بگم من به این آقا علاقه مند شدم اصلا......حالا هرچی میخواهید بهم بگید ........توهمی ...دیوونه ......پسر ندیده که تا سرشو بالا آورد، یه پسر تو چشماش نگاه کرد جوگیر شد و عاشق شد ....
    اینکه بد نیست
    بعضی مواقع یه نگاه بیشتر از صد تا کلمه حرف توشه
    احتمالا ایشون هم به شما علاقه داره

    فقط موضوع مهم اینه که هدف نهاییش چیه دوستی یا ازدواج ؟
    من پیشنهاد میکنم به هیچ وجه شما سر صحبتو باز نکنید ولی شرایطی فراهم کنید تا اون پسر بتونه با شما صحبت کنه
    اگه سلام کرد یا خواست سر صحبت رو باز کنه نه عصبی رفتار کنید نه عشقولانه خودتون باشید خود واقعیتون

    اگر دیدی تمایل به دوستی داره که به نظر من بیخیال بشید
    (البته بعضی پسرا هستند که از راهی شبیه به دوستی میخوان برای شناخت وارد بشن اما همین که قصد نهاییش رو بپرسید خیلی خوبه و اگه دیدید قصد نهاییش ازدواجه ازش بخواهید از راه شما وارد بشه)
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    الان دو ترم هست یکی از دانشجوها هروقت منو میبینه دست و پاشو گم میکنه و به بهونه های الکی میاد سلام میده(البته من خیلی رسمی فقط یکبار جوابشو دادم اونم به خاطر اینکه بی ادبی نباشه) درسی رو که هنوز نگرفته میاد جزومو ازم میگیره یا اینکه جلو من بلند میشه اما من خیلی خبره تر از اون هستم .میدونی منم برام خیلی جالب شده که چرا اینقدر حواسش بهم هست .حتی سر کلاس ترم پیش متوجه میشدم داره نگام میکنه اما اصلا به روی خودم نیاوردم که داره منو نگاه میکنه.خوب اگه حرفی داره بیاد بگه نه اینکه موش و گربه بازی در بیاره و منم نفهمم نگاهش یعنی چی
    شاید این پسره میخواد درخواست ازدواج بده اما چون شرایطش جور نیست نمیتونه بیاد جلو
    شایدم شرایطش جوره ولی میترسه جواب رد بگیره
    درخواست ازدواج دادن چیز کوچکی نیست شما خیلی الکی بهش فکر میکنید
    من خودم اگه از یکی خوشم بیاد همینطوری رفتار میکنم و یه محکی میزنم ببینم چطور آدمیه یه وقت توی دانشگاه جلوی اونهمه پسر و دختر آبرو مو نبره و جوری نشه که دیگه نیام دانشگاه

    شما باید فضا رو باز میکردید تا اون طفلک حرف دلشو بزنه اگه قصدش دوستی بود که دیگه هیچ و ردش میکردید ولی اگه قصدش ازدواج بود ازش میخواستید هر طور دوست دارید و میل خودتونه اقدام کنه

    وقتی شما اینطوری رفتار کردید اون پسره هر چی میخواسته بگه رو بیخیال شده

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    من معیاری واسه ازدواج ندارم ولی به عشق معتقدم. چیزی که تو این تالار اصلا در نظرگرفته نمیشه . من تاپیک های مشابه تاپیک خودم را زیاد خوندم و دیدم اعضای این تالار یه سری نسخه ثابت دارند که برای همه همان را می پیچند...
    منم اولین بارم هست که یه دختر میبینم توی تالار داره از عشق صحبت میکنه
    این حرفتون موجب دلگرمی من شد که بالاخره معیار یه دختر عشق بود برای ازدواج
    ویرایش توسط 1234567 : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 21:58

  13. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    neda94 (شنبه 19 بهمن 92)

  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    مگه راه رو براشون بسته بودم که بخوام فضا رو باز کنم
    مگه با خواستگاری کردن ابروی طرف رو میبرنکدوم دختری اینکارو میکنه
    حرف من این هست که اگه علاقه ای باشد خود طرف میدونه و راهشو بلده نه توهم نیازی هست نه فکر کردن
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  15. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 19 بهمن 92), مدیرهمدردی (یکشنبه 20 بهمن 92)

  16. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می دونم دارم چرت میگم . فکر نمیکنم جنس علاقه اون به من با علاقه من به اون یکی باشه.منظورم اینه که من بیشتر فکر میکنم اگه علاقه ای هم باشه برای دوستی است . اخه تو این دوره و زمونه ممکنه یه پسره 22 ساله فقط با نگاه کردن تو چشمای یه نفر بره و بهش پیشنهاد ازدواج بشه و یا عاشقش بشه.........نمی دونم . یه جور امید و ناامیدی همزمان تو وجودم هست که نمیدونم چی کار کنم


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.