سلام
لطفا این لینک را بخونید.به خصوص پست اول.
چند تا نکته هم بگم:
فرهنگ را برای خودتون دقیق تر تعریف کنید.
مثلا از نظر من کسی که به بزرگتر از خودش احترام نمی ذاره بی فرهنگه.کسی که ادب و تواضع نداره بی فرهنگه.کسی که متکبره بی فرهنگه.
من خودم به شخصه فرهنگ را در مطالعات و ادب و تواضع می بینم.ممکنه یک شخصی روستایی باشه ولی خیلی آدم مودب و باوقاری باشه.در این صورت برام مشکلی نیست.
مثلا برای من مادیات خیلی مهم نیست اما طرز برخورد و رفتار و حتی نوع نشستن و خوردن خیلی برام مهمه.
البته طرز برخورد پدر و مادر طرف هم خیلی مهمه.مثلا متعصب نباشن.درکشون بالا باشه.اینا تا حدودی مشخص میشه.
دقت کنید مثلا بیش از اندازه اهل مهمانی نباشن.عصبی نباشن.وقتی باهاشون صحبت می کنید با احترام جوابتون را بدن؛گوش کنند.برخوردشون را با عروس ها و دامادها ببینید.ممکنه کسی روستایی باشه اما اینا را خیلی عالی داشته باشه.
خواستم بگم شما باید ببینید دقیقا چی براتون مهمه و اونو بررسی کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)