به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام،به نظرم نمیشه دختر مردم رو منتظر نگه داشت،تا دو سال دیگه کی زندست کی مرده؟؟؟تا الان شما هر چی بوده بین خودتون بوده حتی اگر خودتون هم به توافق برسید شما دو سال بعد بری مرحله بعد که از نظر خود شما مهمتره نظر خانواده هاست که خیلی بعید میدونم حداقل خانواده دختر قبول کنه،شما اگر نمیتونید الان جلو برید تنها کاری که میتونید اینه که به خانوادت بگی و جلو برید و در صورت خواستنش با خرید یک حلقه اون خانم رو نشون کنیدش و تا شراطتتون درست بشه ،وگرنه راه دیگه ای نداره،چون تا جلو نرفتن رسمی هیچ کدمتون حتی یک تعهد ساده هم به هم ندارید و هر اتفاقی ممکنه بیفته.
    ویرایش توسط samanft : پنجشنبه 10 بهمن 92 در ساعت 20:57

  2. 4 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    farzad122 (پنجشنبه 10 بهمن 92), reza 12 (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (پنجشنبه 10 بهمن 92), شیدا. (جمعه 11 بهمن 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1392-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    480
    سطح
    9
    Points: 480, Level: 9
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیشب باهاش صحبت کردم.
    البته آخر شب بود نتونستم همشو به صورت تماس تلفنی مطرح کنم و آخراش کشید به اس ام اس
    گفت که خانوادش که قبلاً با اون ازدواج(خاستگاری که امده) مخالف بودن الان موافقن
    و الان تو مرحله آشنایی خانواده هاست
    اون بنده خدا هم از این که من وابستش شدم ناراحته. چون می گفت اگه می دونستم اینجوری می شه بیشتر کنترل می کردم . (این رو راست میگه من طوری برخورد نمی کردم که وابستگیم رو نشون بدم هر چند اون موقع اصلاً نمی دونستم اینقد وابستشم)خلاصه بگذریم.
    گفتم که شرایطم این جوریه
    خودت هم کل برنامه 10 ساله اول زندگی منو می دونی. وضعیت مالی منو، میزان درآمدم، حتی از میزان قسط و قرض و ........ من هم خبر داری تقریباً خانوادمو دورا دور می شناسی با اخلاقم آشنایی، و کلاً چیزایی که نیازه بدونی رو تقریباً می دونی هرچند شاید اون موقع به چشم خاستگار درباره خیلی چیزها سوال نپرسیدی و شاید واسه اطمینان خاطر بایس یه چیزایی رو بپرسی و مطمئن بشی بپرس. حالا شرایط من اینه:
    تا 2 سال نمی تونم ازدواج کنم، (البته وقتی دیدم تو 2 سال مونده درس ات تموم بشه من این جوری برنامه ریزی کردم و فکر نمی کردم به این زودی این اتفاقا بیفته چون هواسم بود که خواهر بزرگترت هنوز مجرده)
    این که یادت باشه بهت گفتم به مادرم گفتم که تو رو دیدم و....... (خوب تصمیمم از گفتن به مادر ام همین بود دیگه (می خواستم بدونم یه دفعه نکنه خانوادهامون از قدیم ندیم مشکل داشته باشن) و گرنه دلیل نداشت خودمو خودتو بندازم تو دردسر که)
    خلاصه تا دیشب در این حد جلو نرفته بودم و اون بنده خدا هم اصلا فکر نمی کرده که من واسه ازدواج می خوامش
    آخرش بعد گفتن شرایط دیگه اس دادن رو قطع کردو .........
    حالا نمی دونم چی میشه
    اصلاً نمی دونم کارم درست بوده یا نه

  4. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farzad122 نمایش پست ها
    دیشب باهاش صحبت کردم.
    البته آخر شب بود نتونستم همشو به صورت تماس تلفنی مطرح کنم و آخراش کشید به اس ام اس
    گفت که خانوادش که قبلاً با اون ازدواج(خاستگاری که امده) مخالف بودن الان موافقن
    و الان تو مرحله آشنایی خانواده هاست
    اون بنده خدا هم از این که من وابستش شدم ناراحته. چون می گفت اگه می دونستم اینجوری می شه بیشتر کنترل می کردم . (این رو راست میگه من طوری برخورد نمی کردم که وابستگیم رو نشون بدم هر چند اون موقع اصلاً نمی دونستم اینقد وابستشم)خلاصه بگذریم.
    گفتم که شرایطم این جوریه
    خودت هم کل برنامه 10 ساله اول زندگی منو می دونی. وضعیت مالی منو، میزان درآمدم، حتی از میزان قسط و قرض و ........ من هم خبر داری تقریباً خانوادمو دورا دور می شناسی با اخلاقم آشنایی، و کلاً چیزایی که نیازه بدونی رو تقریباً می دونی هرچند شاید اون موقع به چشم خاستگار درباره خیلی چیزها سوال نپرسیدی و شاید واسه اطمینان خاطر بایس یه چیزایی رو بپرسی و مطمئن بشی بپرس. حالا شرایط من اینه:
    تا 2 سال نمی تونم ازدواج کنم، (البته وقتی دیدم تو 2 سال مونده درس ات تموم بشه من این جوری برنامه ریزی کردم و فکر نمی کردم به این زودی این اتفاقا بیفته چون هواسم بود که خواهر بزرگترت هنوز مجرده)
    این که یادت باشه بهت گفتم به مادرم گفتم که تو رو دیدم و....... (خوب تصمیمم از گفتن به مادر ام همین بود دیگه (می خواستم بدونم یه دفعه نکنه خانوادهامون از قدیم ندیم مشکل داشته باشن) و گرنه دلیل نداشت خودمو خودتو بندازم تو دردسر که)
    خلاصه تا دیشب در این حد جلو نرفته بودم و اون بنده خدا هم اصلا فکر نمی کرده که من واسه ازدواج می خوامش
    آخرش بعد گفتن شرایط دیگه اس دادن رو قطع کردو .........
    حالا نمی دونم چی میشه
    اصلاً نمی دونم کارم درست بوده یا نه
    سلا اقا فرزاد .فکر نمکنید با لحن گفتن دارید دختره رو بلاتکلیف میکنید .این همه اسمون ریسمون بافتیدید باید اخرش میگفتیدید با خانواده میخوایم خدمت برسیم.هرچند فکر کنم اون دختر خانم هم نتونسته حرفای شما رو جدی بگیره.حالا منتظر تصمیم اون دختر خانم نباشید و براشون ارزوی خوشبختی کنید .
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  5. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    farzad122 (جمعه 11 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 11 بهمن 92)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1392-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    480
    سطح
    9
    Points: 480, Level: 9
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    سلا اقا فرزاد .فکر نمکنید با لحن گفتن دارید دختره رو بلاتکلیف میکنید .این همه اسمون ریسمون بافتیدید باید اخرش میگفتیدید با خانواده میخوایم خدمت برسیم.هرچند فکر کنم اون دختر خانم هم نتونسته حرفای شما رو جدی بگیره.حالا منتظر تصمیم اون دختر خانم نباشید و براشون ارزوی خوشبختی کنید .
    نمی دونم ، شاید حق با شماست.
    اولش که گفتم بهتون . الان نمی تونم برم خواستگاری
    حالا شما هی بگید
    اون موقع که من برنامه ریزی میکردم فکر اینجاشو نکرده بودم و.........

  7. #35
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 مرداد 93 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    73
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 124 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پسر خوب وقتی الان نمیتونی بری خواسگاریش ،چرا بهش اینجوری گفتی اخه!!!خب اگه این دختر به خاطر شما خاسگارشو رد کنه و منتظر بمونه بعد سال بعد تو یه دختر با شرایط بهتر دیدی
    اونوقت عذاب وجدان میگیری به خاطرش یا ولش میکنی یا مجبوری زوری و از روی ترحم باهاش ازدواج کنی!!که در هر دو صورت بده
    یا خانوادتو راضی کن زودتر برین خاسگاریش یا کلا بهش پیام بده دیگه همه چی تموم شد منم اشتباه کردم بابت حرفام!!!!!
    از اول بچه ها گفتن فقط وقتی زنگ بزن که قرار باشه ازش اجازه ی خاسگاری بگیری نه برای این حرفای ....!!
    اصن حرف گوش نمیکنی
    کار خودتی میکنی آخر!!!!
    ویرایش توسط reza 12 : جمعه 11 بهمن 92 در ساعت 15:33

  8. 4 کاربر از پست مفید reza 12 تشکرکرده اند .

    ayda86 (جمعه 11 بهمن 92), farzad122 (جمعه 11 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (جمعه 11 بهمن 92)

  9. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1392-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    480
    سطح
    9
    Points: 480, Level: 9
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بحث، راضی کردن خانواده نیست که
    من خودم الان شرایطشو ندارم. عملاً خود منم که الان راضی به ازدواج نیستم.(بازم میگم با توجه به شرایط کنونیم)
    یه بار دیگه کل پست ها رو خوندم
    این جور که از حرف همه بر میاد فکر می کنم تصمیمی که من الان گرفتم و حرفایی که زدم همش از روی احساسات بوده و شما که بیرون گودید و دارید با عقل این قضیه رو پیگیری می کنید، نظرتون اینه که با شرایط من نباید فکر ازدواج تا دوسال باشه و حتی نباید کسی رو الاف خودش کنه.درست از حرفاتون فهمیدم؟
    واویلا حالا این رو چیجوری بگم؟
    اصلاً چی بگم بهش؟

  10. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام آقا فرزاد من ديشب بهتون گفتم تماس نگيريد.هنوز تماس بهتره ديگه پيام چي بود شما با اين كارتون فكر اون دختر رو بيشتر درگير كرديد همون استرس خواستگار خودش كافي بود شما هم شديد كاسه داغتر از آش.
    اگر خواستيد به اين حرف من گوش كنيد اگر نه خود داني.
    به دختر خانوم بگيد بدون در نظر گرفتن شما راجع به خواستگارش فكر كنه وتصميم بگيره تا در صورت هر پيشامدي شما مقصر نباشيد بعد اگر جوابش به اون خواستگار منفي بود البته تصميم خودش نه به خاطر شما اونوقت بيايد تا بگم چكار كنيد.
    حالا كه ديشب زنگ زديد اصلا درست نيست عقب بكشيد به بهونه.

  11. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    farzad122 (جمعه 11 بهمن 92), خانوم مجرد (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (جمعه 11 بهمن 92)

  12. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    اقا فرزاد به قول خودت نمی دونی با خودت چند چند هستی!!
    از پست هات هم معلومه که واقعا تکلیف خودت رو هم نمی دونی!

    درک می کنم مشکل مالی همیشه مانع ازدواج میشه.

    بی خود نیست در این تالار دوستی دختر و پسر را منع می کنند. واقعا هم این کار کاملا درست هستش.
    همیشه تو این دوستی های زودگذر یک طرف به دلیلی باعث پایان رابطه میشه و هر دو طرف صدمات روحی شدیدی می خورند و روی درس ، کار یا زندگی شون اثر منفی می ذاره.

    شما به دلیل مشکلات مالی ابتدا با رویکرد دوستی با اون خانم وارد رابطه شدید ، سپس وابستگی به اون خانم پیدا کردید و الان هم از این شاخه به اون شاخه می پرید و تکلیف دقیق خودت رو نمی دونی.

    شما باید همون اول اشنایی رو من باب ازدواج پیش می بردی که اون دختر خانم به شما به عنوان یک خواستگار فکر می کرد نه دوست معمولی.
    حالا هم که براشون خواستگار اومده ، بهتر هستش ارتباط تون را قطع کنید ( هر چند که سخت هستش)

    ضمنا گفتی که خانواده دختر از مالی و موقعیت شغلی از شما بسیار بالاتر هستند. این موضوع رو خیلی جدی بگیر. اختلاف تو این زمینه حتی اگر ازدواج هم صورت بگیره بعدا ممکن هستش مشکل ساز بشه. تو زندگی هم قطعا مشکلات مالی به وجود میاد و اون دختر خانم خواه ناخواه شما را با برادر خودش یا نزدیکانش مقایسه می کنه و همین باعث اختلاف و جدایی میشه.

  13. 2 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    farzad122 (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (جمعه 11 بهمن 92)

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1392-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    480
    سطح
    9
    Points: 480, Level: 9
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    سلام آقا فرزاد من ديشب بهتون گفتم تماس نگيريد.هنوز تماس بهتره ديگه پيام چي بود شما با اين كارتون فكر اون دختر رو بيشتر درگير كرديد همون استرس خواستگار خودش كافي بود شما هم شديد كاسه داغتر از آش.
    اگر خواستيد به اين حرف من گوش كنيد اگر نه خود داني.
    به دختر خانوم بگيد بدون در نظر گرفتن شما راجع به خواستگارش فكر كنه وتصميم بگيره تا در صورت هر پيشامدي شما مقصر نباشيد بعد اگر جوابش به اون خواستگار منفي بود البته تصميم خودش نه به خاطر شما اونوقت بيايد تا بگم چكار كنيد.
    حالا كه ديشب زنگ زديد اصلا درست نيست عقب بكشيد به بهونه.
    مرسی
    فکر کنم اینی که شما می گید بهتر باشه.

    - - - Updated - - -

    بچه ها ممنون از همگیتون که راهنماییم کردید
    همون کار ی که گفتید رو کردم
    گفتم بهش که اصلاً فکر کن که فرزادی در کار نیست به خواستگارت فکر کن . اگه لیاقتتو داشت (آرزوی خوشبختی می کنم برات) اما اگه لایقت داشتنتو نداشت. اونوقت منم اینجوری فرصت دارم فکرامو بکنم و شرایطی رو که نیازه ایجاد کنم و اگه اون موقع هنوز عشق کسی نبودی و عقلامون (نه احساساتمون) تصمیمش این بود که ب درد هم می خوریم با خانواده میام خدمتتون.
    ویرایش توسط farzad122 : جمعه 11 بهمن 92 در ساعت 21:11


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.